-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
SsangYong på plass?
Ikke siden i midten av 1992 har SsangYong kommet med månedsresultater som var bedre enn samme måned året før. Det har med andre ord vært en jevn nedgang siden da. Februar og mars i år fortalte imidlertid en annen historie.
Det er kanskje ikke så veldig meget å hoppe i taket for, men det må da være svært hyggelig for Daimlerchrysler å ha enda en utenlandsk forbindelse som ser ut til å klare seg bra, uten særlig mye førstehjelp fra Stuttgart. Tyskerne har, det visste du kanskje ikke, 3 prosent av denne spesialitet-produsenten. Det gikk jo så langt at SsangYong fikk lage en lokal utgave av den gamle E-klassen, som de kaller President!
Da Daimler-Benz, som det het den gangen, gikk inn, var dette den første oversjøiske investeringen tyskerne gjorde i en fremmed bilfabrikk. I dag er som kjent den dominerende eieren av SsangYong Daewoo, som vel burde ha nok med seg selv. Den norske Musso/Korando importen skjer helt uavhengig av Daewoo.