-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
SsangYong på plass?
Ikke siden i midten av 1992 har SsangYong kommet med månedsresultater som var bedre enn samme måned året før. Det har med andre ord vært en jevn nedgang siden da. Februar og mars i år fortalte imidlertid en annen historie.

Det er kanskje ikke så veldig meget å hoppe i taket for, men det må da være svært hyggelig for Daimlerchrysler å ha enda en utenlandsk forbindelse som ser ut til å klare seg bra, uten særlig mye førstehjelp fra Stuttgart. Tyskerne har, det visste du kanskje ikke, 3 prosent av denne spesialitet-produsenten. Det gikk jo så langt at SsangYong fikk lage en lokal utgave av den gamle E-klassen, som de kaller President!
Da Daimler-Benz, som det het den gangen, gikk inn, var dette den første oversjøiske investeringen tyskerne gjorde i en fremmed bilfabrikk. I dag er som kjent den dominerende eieren av SsangYong Daewoo, som vel burde ha nok med seg selv. Den norske Musso/Korando importen skjer helt uavhengig av Daewoo.