-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
SsangYong på plass?
Ikke siden i midten av 1992 har SsangYong kommet med månedsresultater som var bedre enn samme måned året før. Det har med andre ord vært en jevn nedgang siden da. Februar og mars i år fortalte imidlertid en annen historie.
Det er kanskje ikke så veldig meget å hoppe i taket for, men det må da være svært hyggelig for Daimlerchrysler å ha enda en utenlandsk forbindelse som ser ut til å klare seg bra, uten særlig mye førstehjelp fra Stuttgart. Tyskerne har, det visste du kanskje ikke, 3 prosent av denne spesialitet-produsenten. Det gikk jo så langt at SsangYong fikk lage en lokal utgave av den gamle E-klassen, som de kaller President!
Da Daimler-Benz, som det het den gangen, gikk inn, var dette den første oversjøiske investeringen tyskerne gjorde i en fremmed bilfabrikk. I dag er som kjent den dominerende eieren av SsangYong Daewoo, som vel burde ha nok med seg selv. Den norske Musso/Korando importen skjer helt uavhengig av Daewoo.