-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
SsangYong trues av konkurs
SsangYong er under konkursbeskyttelse i Korea. Fabrikken har ikke tjent penger på flere år. I Norge fortsetter SsangYong som tidligere.

SsangYong er Koreas femte største produsent av biler. De eies av Kinas største bilprodusent, Shanghai Automotive Industri.
Nå har SsangYong vært nødt til å be om konkursbeskyttelse etter at det er brutt ut åpen strid mellom ansatte, underleverandører og de kinesiske lederne som har ansvaret for driften i Korea.
Eierselskapet i Kina har nektet å sende mer penger til SsangYong, og dermed er kassa tom. Salget av SsangYong falt med 30 prosent i 2008 og det ble produsert 92.000 biler.
- SsangYong har ikke tjent penger på flere år, sier adm. direktør Kai Abrahamsen i SsangYong Norge. Hovedårsaken er at man har jobbet med å endre modellprogrammet fra bare å bygge SUVer til også å inkludere personbiler. Det er en kostbar omstilling.
De kinesiske eierne produserer biler både for Volkswagen og General Motors. De har også egne kinesiske merker og kjøpte overraskende SsangYong av koreanske myndigheter for flere år siden.
Krisen ved fabrikken får ingen innflytelse for SsangYong i Norge.
- Vi har biler på lager, sier Abrahamsen. Vi har deler og får alt det vi bestiller. Så vårt arbeid fortsetter som tidligere. Men det er klart vi er spent på utviklingen fremover.
SsangYong importeres av SsangYong Norge. Selskapet eies av familien Engebretsen. De eier også Daf Norge.
De har importert SsangYong til Norge siden 1994