-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
SsangYong trues av konkurs
SsangYong er under konkursbeskyttelse i Korea. Fabrikken har ikke tjent penger på flere år. I Norge fortsetter SsangYong som tidligere.

SsangYong er Koreas femte største produsent av biler. De eies av Kinas største bilprodusent, Shanghai Automotive Industri.
Nå har SsangYong vært nødt til å be om konkursbeskyttelse etter at det er brutt ut åpen strid mellom ansatte, underleverandører og de kinesiske lederne som har ansvaret for driften i Korea.
Eierselskapet i Kina har nektet å sende mer penger til SsangYong, og dermed er kassa tom. Salget av SsangYong falt med 30 prosent i 2008 og det ble produsert 92.000 biler.
- SsangYong har ikke tjent penger på flere år, sier adm. direktør Kai Abrahamsen i SsangYong Norge. Hovedårsaken er at man har jobbet med å endre modellprogrammet fra bare å bygge SUVer til også å inkludere personbiler. Det er en kostbar omstilling.
De kinesiske eierne produserer biler både for Volkswagen og General Motors. De har også egne kinesiske merker og kjøpte overraskende SsangYong av koreanske myndigheter for flere år siden.
Krisen ved fabrikken får ingen innflytelse for SsangYong i Norge.
- Vi har biler på lager, sier Abrahamsen. Vi har deler og får alt det vi bestiller. Så vårt arbeid fortsetter som tidligere. Men det er klart vi er spent på utviklingen fremover.
SsangYong importeres av SsangYong Norge. Selskapet eies av familien Engebretsen. De eier også Daf Norge.
De har importert SsangYong til Norge siden 1994