-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Stadig færre Boble-spor
I 2006 kommer det nye eksosregler i Brasil. Det betyr at den siste luftkjølte VW-motoren nå er produsert.

I Brasil produsereres fremdeles det gamle Rugbrødet. VW-Transporteren som mer enn noe annet ble hippie-alderens symbol. Modellen skal fortsette å trille av samlebåndet, men nå med en vannkjølt motor med radiator og hele den konvensjonelle pakka.
Den siste luftkjølte boksermotoren som ble utviklet på 1930-tallet er dermed bygget og montert i en komplett bil. Fremdeles skal det fremstilles reservedeler, men ingen ny bil skal lenger få bruke denne sliteren.
Milepælen ble markert med en spesiell serie på 200 Silver Edition, der bilen var lakkert i nydelig sølv i stedet for den klassiske hvite fargen. Tanken var å gi ekstra sprek bakgrunn for firmaenes logoer – de fleste av disse kombiene blir nemlig kjøpt som varebiler av lokale forretningsdrivende. Men denne serien, viser det seg, ble kjøpt opp av samlere, og hvis de skal dekoreres, blir det nok med blomster-bilder, som hippiene gjorde for nesten 50 år siden.
Dermed er det bare bilen selv som nå er siste bånd tilbake til Boble-alderen. Det er tre år siden Minivanen ble stanset i Mexico, og da forsvant også den siste Boble (cabrioleten) fra Mexico-båndet. Men i Brasil regner de faktisk med å øke produksjonen av denne modellen igjen nå. Grunnen er at den nye vannkjølte motoren også kan brukes på Brasils nasjonaldrivstoff, alkohol, slik at mens årets volum nok ender på ca 10.000 enheter, regner man med 12.000 neste år.
Konstruksjonen er kanskje noen år gammel, sier de hos VW i Brasil, men det finnes fremdeles ingen rimeligere måte å frakte 1 tonn gods på.
Den britiske VW-importøren har forresten tatt hjem noen av de aller siste luftkjølte. Ca. 30.000 Euro ender den på der.