-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Kineser går til Brabus
Premium-merket til Great Wall har nettopp sluppet noen skisser av en oppjazzet utgave av VV7-SUV-en. De har gått til Tyskland etter hjelp.
Det er ikke lenge siden VV7 fra WEY debuterte. I fjor høst en gang. Nærmere bestemt møtte vi dem på bilutstillingen i Frankfurt.
WEY er prestisjemerket til Great Wall, og derfor er det vel ikke så underlig at de lager enda mer prestisje med den nye VV7 GT.
Og selvfølgelig klarer man å legge på noen sportslige over- og undertoner hjemme i designavdelingen i Shanghai, men enda mer prestisjete blir det selvfølgelig om man får et av de europeiske motehusene til å hjelpe.
De har faktisk gått til Brabus som vel egentlig først og fremst forbindes med Mercedes (og litt Smart).
Fra disse skissene er det ikke lett å se hvilkes store inngrep som er gjort.
Vi har en front som kanskje er blitt litt skarpere både i grill og i utforming av lysene. Det er sikkert gjort noe bak også, siden den enden dominerer den ene av skissene.
Men vi ser jo også at det er litt spoiler-aktig, både bak og foran, og at det legges vekt på skikkelig hjul – sikkert 21-tommere og 265 mål.
Hva riddere og lanser og hester og sverd og skjold har å gjøre med en WEY VV7 GT by Brabus skjønner jeg imidlertid ikke. Det blir kanskje forklart når vi får den i metall og karbon og skala 1:1.
Det sies at den skal vises i slutten av mai.