-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mens du venter på el-Mustangen
Jommen har ikke en herre i Moskva tatt Ford på alvor og bygget en ekte elektrisk Mustang. Han bygger åpenbart gjerne en til deg også.
Men her er det ikke snakk om en fake Mustang – her ser du med en gang hva det dreier seg om.
Allerede modellnavnet avslører bakgrunnen.
Aviar heter produsenten, men han kaller bilen sin for R67. Vi snakker med andre ord om en 1967-modell Mustang, riktignok med karbonskall og linjer og lys som det er renset litt opp i, men utvilsomt en av de klassiske Mustangene.
Det eneste den egentlig mangler er eksosrør der bak.
Selvfølgelig – dette er også elektrisk.
Men her er det ikke snakk om en resto-mod. At noen har tatt en gammel bil, skrapt ut alle innvollene og lagt inn det elektriske.
Her er det så ekte fra-bunnen-av-elektrisk som det kan få blitt. Det hele er nemlig plassert oppå en Tesla Model S P100D. Så med null til 100 på 2,2 har vi noe som ligger mye tettere opp til en gammel Shelby Mustang enn til den kommende Mustang Mach-E.
Den er forresten litt spennende bygd opp, denne russeren. I stedet for å bygge et helt skall som så bare er montert på plattformen, benyttes også mange av Teslas harde punkter. Det er med andre ord Teslas egen selvbærende struktur som ligger under.
Det russiske karosseriet består av en rekke separate enheter som så monteres på donor-bilen. Det skulle med andre ord ikke bli spørsmål om verken kjøreegenskaper eller sikkerhet eller stivhet.
Da har vi altså firehjulsdrift, 840 hester og 250 km/t fra noe som ser ut som en femti år gammel amerikanske muskelbil.
Og 500 km rekkevidde er vel egentlig litt i overkant av hva vi kunne ventet fra en v-åtter Mustang?
Moskva har ikke sagt noe verken om pris eller produksjon eller levering, så det er kanskje like greit ikke å si opp kontrakten på en ekte Mach-E ennå.