-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
TVR på russiske hender
Det er ikke bare ultraengelske fotballklubber som blir kjøpt opp av russere. Nå kjøper de opp bilfabrikker også. Til og med så sære produsenter som TVR. Heldigvis fortsetter den gamle eieren som konsulent.

Men hos TVR har en tidligere kunde som vandret inn da han skulle ha service på bilen sin, drevet fabrikken de siste årene, og alltid sørget for minst en ny modell pr. Britisk Bilutstilling, og sågar bygger han egne supermotorer.
Peter Wheeler (og bikkja hans, den ble legendarisk da den spiste litt av en plastmodell av en kommende modell og det viste seg at hundens modifikasjoner gjorde bilen meget bedre) har vært synonyme med denne underlige Blackpool-produsenten, og heldigvis skal han fortsette å drive den. Selv om han i lang tid nå har lovet at han skal trappe litt ned.
Det kan han sikkert, han fikk 15 millioner pund for sine 100 prosent av selskapets aksjekapital. Og kjøperen var, fortelles det, Nikolai Smolenski. Antakelig er det andre interesser bak også, for det er klart at Chelsea-eier Roman Abramovich har tette bånd til denne 24-åringen.
Det er mulig TVR er verd nesten 200 millioner kroner, ingen vet hva regnskapene virkelig viser, selv om Wheeler alltid har påstått at virksomheten ikke ga annet enn masse moro. Hva vi imidlertid vet er at produksjonen, som skal fortsette uavbrutt i fjor resulterte i 750 biler, nesten 10 prosent færre enn i 2002.