-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Z4 på nett
BMW Z4 kom ikke til Los Angeles. Men den kom på nett.
Ryktene var ganske bestemte. BMW ville presentere den redesignede Z4 på Los Angeles-utstillingen. Både i coupé og cabriolet-form.
Den så man forgjeves etter. Men i stedet ble det gitt beskjed om å KLIKKE SEG INN HER og der foregår det en nedtelling som sterkt antyder at bilen skal debutere den 15. desember.
Den kommer til å få 3-liters twin turboen eller få et M-merke utenpå og V8-motoren fra M3 inni, og det blir nok tydelige designgrep som vil gjøre den lukkede vesens forskjellig fra den åpne. Det burde heller ikke bli noen problemer med å se forskjell på den gamle og den nye Z4.
SE SISTE SPIONBILDER AV Z4 HER
Nå er det ikke noen særlige informasjoner på presentasjonen på det nye nettstedet. Egentlig starter det ganske skummelt, det kan se ut som en skikkelig lyrisk splash-film, der blodet renner sakte ned, men det hele går over til å bli en mengde festlige farger, slik at man en stund lurer på om dette skal bli en reklamefilm for et nytt fargevennlig vaskemiddel.
Men det er altså Z4.
Samtidig vet man at det er en Z2 på gang som også vil komme lukket eller åpen. Den er basert på 1-Serien og vil komme med drivlinjer som slekter sterkt på dagens Efficient Dynamics innslag. Det er også snakk om en hybrid-utgave basert på BMWs eDrive system.
Dessuten forteller BMW at det går mot slutten for V8 og V10 motorene for M-modellene. På grunn av stadig strengere utslippskrav, vil fremtidens høy-ytelse motorer i økende grad ty til direkte innsprøytning og kompressorer i en eller annen form.