-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
ID.Buzz camper:
Tonke viser ny vri på ID.Buzz som bobil
Det nederlandske selskapet Tonke har bygget bobiler siden 2005. Nå er de klare med en ny variant basert på Volkswagen ID.Buzz.
Volkswagen har en ny California bobil, men den er basert på Multivan fordi – som de sier – markedet er ikke klart for elektriske bobiler ennå. Men nederlandske Tonke har et annet syn på saken, og etter å ha tilbudt EQV som bobil, setter de nå fokus på ID.Buzz som tilbys i ulike varianter.
Vi har omtalt ID.Buzz som bobil tidligere, men versjonene Tonke tilbyr er langt mer avanserte – blant annet med vippetak med telt på slik at en hel familie kan overnatte i bilen.
Britiske Dormobile laget sitt første pop-up-tak i 1957, lenge før Westfalia, og løsningen er etter hvert blitt standard på Volkswagens California-modeller.
Men i stedet for et vanlig hevetak har Tonke redesignet løsningen på sin Buzz Trail slik at taket brettes til siden av bilen og danner gulvet i et telt. Her er det plass til en madrass på 140 x 210 centimeter som gir plass til inntil tre barn forutsatt at de er små nok.
ID.Buzz Explorer
Taket gjør også at voksne kan stå oppreist inne i bilen. I tillegg fungerer det som en baldakin og skygger for sola utenfor bilen slik at du for eksempel kan lage mat i skyggen.
Tonke utvikler også en annen variant de kaller Buzz Explorer. Modellen er i siste steg av utviklingen og er fortsatt ikke helt klar, men de sier bilen vil få et kjøkken som kan brukes både ut- og innvendig.
Bilen leveres med topunkts induksjonskomfyr og kjøleskap. Ulempen er at kjøleskapet er fastmontert inne i bilen slik at du kun får to seter bak og en seng som bare er 95 cm bred.
Dette gjør antagelig Tonkes ID.Buzz Trail med pop-up-tak mer interessant. Bilen er klar til bruk med kjøkken som skyves ut bak bilen, den har plass til tre i baksetet og en innendørs seng som måler 150 x 200 centimeter. Med soveplassen på taket i tillegg kan du ta med familien på weekendtur.
Prisene på en ID.Buzz Trail starter på €47.600 mens du må ut med €62.500 for en ID.Buzz Explorer – begge priser eksklusiv moms.