-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dårlig skjult hemmelighet
Mens den er inne i sitt siste leveår har Cayenne tatt over som Porsches bestselger. Hva skjer?
Her ser du en nesten umaskert Porsche Cayenne av tredje generasjon, og den lette kamuflasjen antyder at bilen snart skal ut i offentlig lys. Trolig får publikum første anledning til å se den på bilutstillingen i Frankfurt i september.
Vi fortalte det meste om tredje generasjon Cayenne i februar i forbindelse med bilder tatt i Lappland.
Men siden den gang har det skjedd en radikal endring i registreringstallene – Cayenne er nå for første gang på lenge Porsches bestselger. Den posisjonen har Macan innehatt de siste årene.
I første halvår er det registrert 103 nye Cayenne, mot 87 Macan, 59 Panamera og 41 stykk 911.
Og titter vi litt bak tallene oppdager vi at 101 av de nye Cayennene er ladbare hybrider.
Den varianten er nemlig blitt den mest gunstige etter avgiftsomleggingen fra nyttår.
Når hestekrefter ikke lenger utløser avgifter, spiller det ingen rolle om bilen har en samlet effekt på 416 hester så lenge den har et CO2-forbruk etter NEDC-standarden på 79 gram per kilometer.
Mot rekordår
Vi har tidligere fortalt om rekordlang venteliste på ny Panamera – også den med ladbar hybrid drivlinje, så det er liten tvil om at Porsche-salget går mot nye høyder.
Hittil i år er det registrert 321 nye biler, en økning på 25,9 prosent samme periode i fjor.
Tredje generasjon Cayenne kommer trolig på markedet rundt årsskiftet, og for de norske forhandlernes del får vi håpe den ladbare hybriden er med i første lanseringsrunde.