-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Kompakt MPV fra Citroën
Få er så flinke på flerbruksbiler, eller MPVer, som de franske produsentene. Citroën utvider snart sin store Picasso-familie med nok et medlem.
Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso og C3 Picasso – det er ikke få modeller i denne kategorien Citroën har lansert siden den første modellen så dagens lys i 1999. Og suksessen har ikke uteblitt – siden den spede begynnelse er det solgt nesten tre millioner Picasso-modeller.
Nå utvider de familien med nok et medlem, og som en indikasjon på hva vi kan vente oss viser de Tecnospace Concept på Genève-utstillingen neste måned. De røper også at den skal realiseres i produksjonsutgave i løpet av høsten.
Det er snakk om relativt kompakte mål med en lengde på 443 cm, en bredde på 183 cm og en høyde på 161 cm. Det plasserer den på nivå med C4 Picasso. De lover et rommelig interiør og et klasseledende bagasjerom på hele 537 liter.
Bilen skal bygges på en ny plattform, EMP2, noe som betyr en effektiv arkitektur, lav vekt og gunstige utslipp, helt ned i 98 gram CO2 per kilometer.
Moderne teknologi skal sørge for maksimal komfort, blant annet styring av en rekke funksjoner via en 12-tommers berøringsskjerm.
Blant designelementene nevnes hi-tech hovedlys og 3D baklys som er inspirert av nyere konseptbiler og som blant annet har funnet veien til DS3 Cabrio.
Konseptbilen avdukes i Genève, og da får vi forhåpentligvis også mer konkret informasjon om den kommende produksjonsmodellen.