-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
Kompakt MPV fra Citroën
Få er så flinke på flerbruksbiler, eller MPVer, som de franske produsentene. Citroën utvider snart sin store Picasso-familie med nok et medlem.
Xsara Picasso, C4 Picasso, Grand C4 Picasso og C3 Picasso – det er ikke få modeller i denne kategorien Citroën har lansert siden den første modellen så dagens lys i 1999. Og suksessen har ikke uteblitt – siden den spede begynnelse er det solgt nesten tre millioner Picasso-modeller.
Nå utvider de familien med nok et medlem, og som en indikasjon på hva vi kan vente oss viser de Tecnospace Concept på Genève-utstillingen neste måned. De røper også at den skal realiseres i produksjonsutgave i løpet av høsten.
Det er snakk om relativt kompakte mål med en lengde på 443 cm, en bredde på 183 cm og en høyde på 161 cm. Det plasserer den på nivå med C4 Picasso. De lover et rommelig interiør og et klasseledende bagasjerom på hele 537 liter.
Bilen skal bygges på en ny plattform, EMP2, noe som betyr en effektiv arkitektur, lav vekt og gunstige utslipp, helt ned i 98 gram CO2 per kilometer.
Moderne teknologi skal sørge for maksimal komfort, blant annet styring av en rekke funksjoner via en 12-tommers berøringsskjerm.
Blant designelementene nevnes hi-tech hovedlys og 3D baklys som er inspirert av nyere konseptbiler og som blant annet har funnet veien til DS3 Cabrio.
Konseptbilen avdukes i Genève, og da får vi forhåpentligvis også mer konkret informasjon om den kommende produksjonsmodellen.