-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Europeisk japaner avslørt
Her er beviset for at Honda er i gang med å utvikle en ny generasjon Civic. Men å utvikle en ny bilmodell er ikke gjort over natta.
Dagens versjon av Civic har vært på markedet siden 2005, men modellbetegnelsen har sine aner helt tilbake til 1972 og er vel nå i sin åttende generasjon. Modellen vi kjenner best, med tre og fem dører, er utviklet spesielt for Europa og produseres ved Hondas fabrikk i England.
Neste generasjon vil trolig komme på markedet først i 2012, og det er en tidlig prototyp på denne som nå er knipset på italienske fjellveier.
Prototypen har uendret akselavstand med noe større sporvidde enn dagens modell, noe som tyder på at dimensjonene ikke vil avvike mye fra dagens modell.
Testbilen er utstyrt med en falsk front som får den til å ligne dagens Civic. Men en nærmere studie avslører at støtfangeren er montert utenpå den ekte fangeren for å lure oss.
Motorutvalget vil bestå av bensin- og dieselmotorer på mellom 80 og 140 hk. I tillegg får vi kanskje se en hybrid utgave av den europeiske Civic, hittil har en slik versjon kun eksistert som Honda sedan i amerikansk innpakning.
I det spenstige hjørnet kan vi nok også regne med en ny potent Type-R med motor som yter i overkant av 200 hk, uten kunstig pustehjelp.
LES MER: Rasende morsomt