-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Tekniker
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Kundefrontmedarbeider
Møller Bil Ensjø
-
PKK-kontrollør
Møller Bil Ensjø
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Bilmekaniker
Porsche Center Son AS
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nissans budsjettalternativ
Datsun GO-cross er bilen du aldri vil finne i en Nissan-butikk i Norge.
Det er fest hos Nissan i Yokohama sør for Tokyo. På scenen står Datsun GO-cross, et konsept på en høybygd syvseter som etter all sannsynlighet setter i produksjon i India. Med GO-cross løftes samtidig Nissans lavprismerke Datsun opp til et moderne designspråk.
Dessuten feires gjenoppståtte Datsuns første leveår og mer enn 100.000 salg i de fire landene Russland, Indonesia, India og Sør-Afrika.
Så langt inneholder modellprogrammet to varianter i Russland (mi-DO og on-DO som er ombygde versjoner av Lada-modellene Granta og Karina),
I de tre andre landene selges modellene GO og GO+ (MPV), begge med elementer fra Nissan Micra i bunnen, sistnevnte som sjuester selv om den ikke er mer enn fire meter lang.
Crosser
GO-cross med GO+ bunnen ser riktig tøff ut med skarpe linjer, LED-lys, markerte hjulbuer, kraftige rails og klare trekk fra Qashqai bakover fra den karakteristiske Datsun-grillen. Der GO-cross troner halvmeteren over de fire eksisterende modellene, ser den nærmest ut til å høre hjemme på en annen planet.
Samtidig bedrar skinnet. B-klassestore GO-cross har en beskjeden 1,2 liter / 68 hk motor med tre sylindre som kun trekker forhjulene. Eiichi Tooyama hos Nissan bekrefter at det ikke foreligger planer om firehjulsdrift. Ei heller at Datsun skal følge Dacia inn i vestlige land.
Derimot ser Nissan for seg Datsun som et betydelig bilmerke i land der kjøpekraften ikke kan konkurrere ned vesten og Japan.