-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nissans budsjettalternativ
Datsun GO-cross er bilen du aldri vil finne i en Nissan-butikk i Norge.
Det er fest hos Nissan i Yokohama sør for Tokyo. På scenen står Datsun GO-cross, et konsept på en høybygd syvseter som etter all sannsynlighet setter i produksjon i India. Med GO-cross løftes samtidig Nissans lavprismerke Datsun opp til et moderne designspråk.
Dessuten feires gjenoppståtte Datsuns første leveår og mer enn 100.000 salg i de fire landene Russland, Indonesia, India og Sør-Afrika.
Så langt inneholder modellprogrammet to varianter i Russland (mi-DO og on-DO som er ombygde versjoner av Lada-modellene Granta og Karina),
I de tre andre landene selges modellene GO og GO+ (MPV), begge med elementer fra Nissan Micra i bunnen, sistnevnte som sjuester selv om den ikke er mer enn fire meter lang.
Crosser
GO-cross med GO+ bunnen ser riktig tøff ut med skarpe linjer, LED-lys, markerte hjulbuer, kraftige rails og klare trekk fra Qashqai bakover fra den karakteristiske Datsun-grillen. Der GO-cross troner halvmeteren over de fire eksisterende modellene, ser den nærmest ut til å høre hjemme på en annen planet.
Samtidig bedrar skinnet. B-klassestore GO-cross har en beskjeden 1,2 liter / 68 hk motor med tre sylindre som kun trekker forhjulene. Eiichi Tooyama hos Nissan bekrefter at det ikke foreligger planer om firehjulsdrift. Ei heller at Datsun skal følge Dacia inn i vestlige land.
Derimot ser Nissan for seg Datsun som et betydelig bilmerke i land der kjøpekraften ikke kan konkurrere ned vesten og Japan.