-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Nissans budsjettalternativ
Datsun GO-cross er bilen du aldri vil finne i en Nissan-butikk i Norge.
Det er fest hos Nissan i Yokohama sør for Tokyo. På scenen står Datsun GO-cross, et konsept på en høybygd syvseter som etter all sannsynlighet setter i produksjon i India. Med GO-cross løftes samtidig Nissans lavprismerke Datsun opp til et moderne designspråk.
Dessuten feires gjenoppståtte Datsuns første leveår og mer enn 100.000 salg i de fire landene Russland, Indonesia, India og Sør-Afrika.
Så langt inneholder modellprogrammet to varianter i Russland (mi-DO og on-DO som er ombygde versjoner av Lada-modellene Granta og Karina),
I de tre andre landene selges modellene GO og GO+ (MPV), begge med elementer fra Nissan Micra i bunnen, sistnevnte som sjuester selv om den ikke er mer enn fire meter lang.
Crosser
GO-cross med GO+ bunnen ser riktig tøff ut med skarpe linjer, LED-lys, markerte hjulbuer, kraftige rails og klare trekk fra Qashqai bakover fra den karakteristiske Datsun-grillen. Der GO-cross troner halvmeteren over de fire eksisterende modellene, ser den nærmest ut til å høre hjemme på en annen planet.
Samtidig bedrar skinnet. B-klassestore GO-cross har en beskjeden 1,2 liter / 68 hk motor med tre sylindre som kun trekker forhjulene. Eiichi Tooyama hos Nissan bekrefter at det ikke foreligger planer om firehjulsdrift. Ei heller at Datsun skal følge Dacia inn i vestlige land.
Derimot ser Nissan for seg Datsun som et betydelig bilmerke i land der kjøpekraften ikke kan konkurrere ned vesten og Japan.