-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dekk på dato
Etter at man nå i 100 år har visst at gummi er et ganske levende materiale som eldes har en amerikansk sikkerhetsgruppe bedt om at dekkindustrien må begynne å selge dekk på dato.

Gruppen peker på at det er slett ikke bare mønsterdybden som gjør noe, gamle dekk med slitebanen intakt kan være vel så farlige som blanke dekk. Bilistene trenger å vite hvor sunne dekkene hans er. En av de greieste indikasjonene er Best før datoen."
Gruppen viser også til erfaringer fra Europa. I England gjorde noe som heter Rådet for Dekkindustrien en undersøkelse blant tilfeldige biler og fant at en rekke biler hadde dekk som var mellom 10 og 15 år gamle. Rådet advarer mot å bruke dekk som er mer enn 10 år gamle, og et nesten ubrukt reservedekk bør skiftes når det har ligget i brønnen i seks år.
Det vises også til at en rekke europeiske bilfabrikker bruker instruksjonsboken til å fortelle om den mulige faren. Mercedes, BMW og VW er blant dem som forteller eierne at de bør erstatte dekk etter seks år, uansett hvor lite slitt de er.
Av en eller annen grunn er ikke den amerikanske dekkindustrien interessert i en lov som krever at dekk erstattes når de når en viss alder. En av årsakene skal være at kvaliteten og aldringsprosessen varierer så enormt fra merke til merke. De er heller ikke særlig interessert i å endre kodingen som forteller om produksjonsår og –uke. Man skulle tro at alle tiltak som kunne øke dekksalget ville vært av interesse, men ikke her, åpenbart.