-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Dekkmann inn på bilpleie og oljeskift
Dekkbransjen har kun to omsetningstopper i året, nemlig når bileiere legger om til sommer- og vinterdekk. Resten av sesongen preges til dels av overkapasitet.


Ãivind Bakke og Magne Westerheim hos Dekkmann vil utvide sesongen med nye tjenester.
Øivind Bakke og Magne Westerheim hos Dekkmann vil utvide sesongen med nye tjenester.
Dekkmann-kjeden legger derfor nå opp til tilleggstjenester, primært for kundegrupper som de fra før har kontakt med, altså dekk-kunder. I disse dager innfører kjeden tilbud om oljeskift på bil hos samtlige av sine 42 filialer over hele landet gjennom samarbeid med Castrol Norge AS.
Hvor stort markedet er for slike tjenester vil ennå ikke adm. direktør Øivind Bakke og kjedeutviklingsleder Magne Westerheim (bildet) si noe om. Men de åpner i hvert fall en mulighet for bileiere som kvier seg for å sette bilen på menyverksted kun for å skifte olje, eller som føler at de hefter bensinstasjonsbetjening i brødbakingen sin ved å etterspørre en slik tjeneste.
Oljeskift er likevel bare begynnelsen hos Dekkmann. Enda viktigere vil sannsynligvis deres kommende satsing på profesjonell bilpleie bli. I samarbeid med Meguiars- importørene Norsk Prol AS og Panvulk AS har Dekkmann-filialene i Sarpsborg, Bærum, Gjøvik og Stjørdalen kurset seg på bilpleie siden februar, og nå er de i gang med tilbudet forsøksvis.
Responsen har vært formidabel, og et introduksjonskurs for 8 nye avdelinger igangsettes i august. Ytterligere 8 avdelinger vil være i gang fra årsskiftet, slik at Dekkmann møter 2005 med 20 etablerte bilpleie-filialer. Her er det for øvrig ikke bare privatbiler som skal shines, i likhet med Dekkmanns tradisjonelle dekk-aktiviteter skal bilpleien også tilbys flåteeiere av alt fra pizza-biler til tyngre kjøretøyer og traktorer.