-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Volvo glapp ut C30
Det er minst en annen nettside enn BilNorge.no som ikke har tatt juleferie. Amerikanske LeftlaneNews.com er oppe og fikk tak i de offisielle Volvo C30-bildene via Volvos spanske nettside! Bilen skal debutere i Detroit om 14 dagers tid.

Volvo kommer til å fortelle oss alle at den C30 som står i Detroit, er en konsept-bil. Men når produksjonsutgaven debuterer i Paris til høsten, vil du få problemer med å finne store forskjeller.
Rett etter Paris vil den komme i butikkene, men ikke før sommeren 2007 vil amerikanerne - som altså fikk lukte på den først, få anledning til å kjøpe den.
Og de som skal kjøpe den er enslige, eller barnløse par, ganske unge, som – dette er Volvos ord – bruker bilen som et verktøy for å klare å gjennomføre sin hektiske urbane livsførsel. Enten de kjøper klær eller innreder hjemmet – dette er Volvos ord fremdeles – er de opptatt av elektronikk, design og merkevarer, og de velger bilen sin etter de samme kriteriene.
Med andre ord, Volvo C30-kunden høres ganske tråkig og konvensjonell ut.
For de fleste er det vel egentlig ganske åpenbart at mye av det vi nå ser i C30, er hentet fra Volvos SCC (Safety Concept Car) fra Detroit i 2001. Og det bekrefter jo bare hvor flinke de har vært hos Volvo når det gjelder å bygge opp merket til en Premium Brand. Nå er de altså kommet så langt at de tør lansere en Premium modell i det minste segmentet.
Mye har skjedd siden PV.
Se bildene hos Leftlane News