-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Volvo glapp ut C30
Det er minst en annen nettside enn BilNorge.no som ikke har tatt juleferie. Amerikanske LeftlaneNews.com er oppe og fikk tak i de offisielle Volvo C30-bildene via Volvos spanske nettside! Bilen skal debutere i Detroit om 14 dagers tid.

Volvo kommer til å fortelle oss alle at den C30 som står i Detroit, er en konsept-bil. Men når produksjonsutgaven debuterer i Paris til høsten, vil du få problemer med å finne store forskjeller.
Rett etter Paris vil den komme i butikkene, men ikke før sommeren 2007 vil amerikanerne - som altså fikk lukte på den først, få anledning til å kjøpe den.
Og de som skal kjøpe den er enslige, eller barnløse par, ganske unge, som – dette er Volvos ord – bruker bilen som et verktøy for å klare å gjennomføre sin hektiske urbane livsførsel. Enten de kjøper klær eller innreder hjemmet – dette er Volvos ord fremdeles – er de opptatt av elektronikk, design og merkevarer, og de velger bilen sin etter de samme kriteriene.
Med andre ord, Volvo C30-kunden høres ganske tråkig og konvensjonell ut.
For de fleste er det vel egentlig ganske åpenbart at mye av det vi nå ser i C30, er hentet fra Volvos SCC (Safety Concept Car) fra Detroit i 2001. Og det bekrefter jo bare hvor flinke de har vært hos Volvo når det gjelder å bygge opp merket til en Premium Brand. Nå er de altså kommet så langt at de tør lansere en Premium modell i det minste segmentet.
Mye har skjedd siden PV.
Se bildene hos Leftlane News