-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Volvo glapp ut C30
Det er minst en annen nettside enn BilNorge.no som ikke har tatt juleferie. Amerikanske LeftlaneNews.com er oppe og fikk tak i de offisielle Volvo C30-bildene via Volvos spanske nettside! Bilen skal debutere i Detroit om 14 dagers tid.

Volvo kommer til å fortelle oss alle at den C30 som står i Detroit, er en konsept-bil. Men når produksjonsutgaven debuterer i Paris til høsten, vil du få problemer med å finne store forskjeller.
Rett etter Paris vil den komme i butikkene, men ikke før sommeren 2007 vil amerikanerne - som altså fikk lukte på den først, få anledning til å kjøpe den.
Og de som skal kjøpe den er enslige, eller barnløse par, ganske unge, som – dette er Volvos ord – bruker bilen som et verktøy for å klare å gjennomføre sin hektiske urbane livsførsel. Enten de kjøper klær eller innreder hjemmet – dette er Volvos ord fremdeles – er de opptatt av elektronikk, design og merkevarer, og de velger bilen sin etter de samme kriteriene.
Med andre ord, Volvo C30-kunden høres ganske tråkig og konvensjonell ut.
For de fleste er det vel egentlig ganske åpenbart at mye av det vi nå ser i C30, er hentet fra Volvos SCC (Safety Concept Car) fra Detroit i 2001. Og det bekrefter jo bare hvor flinke de har vært hos Volvo når det gjelder å bygge opp merket til en Premium Brand. Nå er de altså kommet så langt at de tør lansere en Premium modell i det minste segmentet.
Mye har skjedd siden PV.
Se bildene hos Leftlane News