-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Volvo glapp ut C30
Det er minst en annen nettside enn BilNorge.no som ikke har tatt juleferie. Amerikanske LeftlaneNews.com er oppe og fikk tak i de offisielle Volvo C30-bildene via Volvos spanske nettside! Bilen skal debutere i Detroit om 14 dagers tid.
Volvo kommer til å fortelle oss alle at den C30 som står i Detroit, er en konsept-bil. Men når produksjonsutgaven debuterer i Paris til høsten, vil du få problemer med å finne store forskjeller.
Rett etter Paris vil den komme i butikkene, men ikke før sommeren 2007 vil amerikanerne - som altså fikk lukte på den først, få anledning til å kjøpe den.
Og de som skal kjøpe den er enslige, eller barnløse par, ganske unge, som – dette er Volvos ord – bruker bilen som et verktøy for å klare å gjennomføre sin hektiske urbane livsførsel. Enten de kjøper klær eller innreder hjemmet – dette er Volvos ord fremdeles – er de opptatt av elektronikk, design og merkevarer, og de velger bilen sin etter de samme kriteriene.
Med andre ord, Volvo C30-kunden høres ganske tråkig og konvensjonell ut.
For de fleste er det vel egentlig ganske åpenbart at mye av det vi nå ser i C30, er hentet fra Volvos SCC (Safety Concept Car) fra Detroit i 2001. Og det bekrefter jo bare hvor flinke de har vært hos Volvo når det gjelder å bygge opp merket til en Premium Brand. Nå er de altså kommet så langt at de tør lansere en Premium modell i det minste segmentet.
Mye har skjedd siden PV.
Se bildene hos Leftlane News