-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Nytt ansikt til E-Klasse
Dagens E-Klasse har vært på markedet siden våren 2009. Nå er en facelift nær forestående.
7-8 år er vanlig livssyklus for en bilmodell, og dagens E-Klasse er nå i sitt fjerde produksjonsår. Det betyr en nært forestående ansiktsløfting.
Selv om inngrepene ikke er dramatiske, vil de bli godt synlige. De fire frontlyktene smeltes sammen til to – slik vi har sett på andre Mercedes-modeller den siste tiden, som nye A-Klasse.
Det gjøres flere inngrep i fronten som vil få E-Klasse til å fremstå som ny og moderne - ny grill, nytt panser og støtfanger. Hekken får nye baklykter og ny støtfanger.
Foreløpig er det ukjent hvilke grep som foretas med hensyn til drivlinjer, men sannsynligheten er stor for at vi får se høyere ytelser kombinert med reduserte utslipp. Det er også sannsynlig et de nye DCT-girkassen finner veien til E-Klasse.
I løpet av et par måneder bør vi ha mer detaljert informasjon om norsk lansering.