-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nytt ansikt til E-Klasse
Dagens E-Klasse har vært på markedet siden våren 2009. Nå er en facelift nær forestående.
7-8 år er vanlig livssyklus for en bilmodell, og dagens E-Klasse er nå i sitt fjerde produksjonsår. Det betyr en nært forestående ansiktsløfting.
Selv om inngrepene ikke er dramatiske, vil de bli godt synlige. De fire frontlyktene smeltes sammen til to – slik vi har sett på andre Mercedes-modeller den siste tiden, som nye A-Klasse.
Det gjøres flere inngrep i fronten som vil få E-Klasse til å fremstå som ny og moderne - ny grill, nytt panser og støtfanger. Hekken får nye baklykter og ny støtfanger.
Foreløpig er det ukjent hvilke grep som foretas med hensyn til drivlinjer, men sannsynligheten er stor for at vi får se høyere ytelser kombinert med reduserte utslipp. Det er også sannsynlig et de nye DCT-girkassen finner veien til E-Klasse.
I løpet av et par måneder bør vi ha mer detaljert informasjon om norsk lansering.