-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Bygg din egen Ferrari 458 Italia
Skulle du ha noen timer til overs i dag? Ferrari har lanserte denne uken sin egen 458 Italia-konfigurator.

Fantasi og drømmer for biler er jo mye av det vi lever av og for. Derfor bør flere av oss sette av litt tid i dag til å se for seg hvordan vår Ferrari 458 Italia skal se ut.
Supersportsbilen fra Ferrari er satt opp med en 4,5-liters V8er med en effekt på 425 kW, det vil si 578 hk ved 9000 o/min. Dette tallet inkluderer 5 hk ekstraeffekt fra KERS-systemet, som vi kjenner fra Formel 1.
Dreiemomentet topper seg på 540 Nm ved 6000 o/min., og 80 prosent av dette er tilgjengelig fra 3250 o/min.
Den superlette sportsbilen kommer neppe til å bli noen hverdagsbil – verken i utlandet eller her hjemme.
Det er lett å tro at en Ferrari enten er rød eller i verste fall kanskje gul – men fargekatalogen til gutta i Maranello inneholder langt flere. Sølv, grå, svarte og en rekke varianter av rød.
For mange skal en Ferrari være rød – særlig en som dette – men det kan være morsomt å se hvordan fargene endrer uttrykket på bilen. Forsøk å gå fra knallgul til for eksempel Rosso Mugello.
LES OM ALLE NYHETENE FRA FRANKFURT HER
Du kan selvsagt også bestemme hvordan din drømmebil skal se ut innvendig, velg farge på hudinteriøret og finn den kombinasjonen som passer deg.
Husk bare å ha noe jobbrelatert liggende klart om en av sjefene skulle stikke hodet inn...