-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Dette er miljøbilene
– se listen
B.I.L og NAF er enige med EU om at gjennomsnittlig CO2-utslipp fra bilene skal være 140 gram per kilometer i 2008. Dit er det et stykke igjen, men det finnes allerede slike "miljøbiler" på det norske markedet. Her er listen med 42 modeller, fordelt på 19 bilmerker - som fort kan bli vinnerne i det nye avgiftssystemet.
I 2005 slapp gjennomsnittsbilen i Norge ut 186 gram CO2 pr kilometer (nye biler).
Bilimportørenes Landsforening og Norges Automobilforbund har (som EU) en målsetting om at det gjennomsnittlige utslippet fra bilene skal være 140 g/km CO2 i 2008.
I alt 19 bilmerker kan i dag tilby biler med utslipp under dette nivået. I følge Opplysningsrådet for Veitrafikken er det per juli 42 modeller som er medlem av den foreløpig eksklusive "140-klubben".
Merker uten medlemmer er: BMW, Jaguar, Mazda, Saab, Subaru og Suzuki. Ingen biler med firehjulstrekk er med.