-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Genesis viser ny 3-serie-utfordrer
Genesis har vist de første bilder av en oppdatert G70 som snart skal debutere på hjemmebane. Blir dette første modell fra Hyundais luksusmerke i Europa?
Den minste av Genesis’ sedaner kom på markedet i 2017, så nykommeren de viser nå er en oppdatert versjon av denne. Den er i format omtrent som BMW 3-serie / Mercedes C-Klasse og burde kunne appellere også til europeiske bilkunder.
G70 oppdateres så den får tilsvarende design som sine større søsken, G80 og G90, som begge er fornyet i løpet av det siste året. I januar lanserte Genesis også sin første SUV med betegnelse GV80.
De kjente designtrekkene inkluderer todelte lykter både foran og bak samt en markant grill som på G70 sitter ekstra lavt for å fremheve bilens sportslige egenskaper.
På innsiden er endringene mindre, men designerne har funnet plass til en større skjerm (10,25 tommer) med bedre grafikk til infotainment-systemet, som nå også er forberedt for trådløse oppdateringer.
Dessuten er den trådløse ladestasjoner for smartfoner plassert vertikalt for å gi plass til større telefoner enn i forgjengeren.
I USA selges G70 med en 4-sylindret turbomotor på drøyt 250 hester samt et V6-alternativ med 365 hk. Bilen tilbys i andre markeder også med en 2,2-liters dieselmotor.
Vi vet, basert på ferske spionbilder, at Genesis også er i ferd med å utvikle en G70 stasjonsvogn som sammen med de elektriske modellene som er under utvikling kan gjøre merket aktuelt for Europa.