-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Genesis viser ny 3-serie-utfordrer
Genesis har vist de første bilder av en oppdatert G70 som snart skal debutere på hjemmebane. Blir dette første modell fra Hyundais luksusmerke i Europa?
Den minste av Genesis’ sedaner kom på markedet i 2017, så nykommeren de viser nå er en oppdatert versjon av denne. Den er i format omtrent som BMW 3-serie / Mercedes C-Klasse og burde kunne appellere også til europeiske bilkunder.
G70 oppdateres så den får tilsvarende design som sine større søsken, G80 og G90, som begge er fornyet i løpet av det siste året. I januar lanserte Genesis også sin første SUV med betegnelse GV80.
De kjente designtrekkene inkluderer todelte lykter både foran og bak samt en markant grill som på G70 sitter ekstra lavt for å fremheve bilens sportslige egenskaper.
På innsiden er endringene mindre, men designerne har funnet plass til en større skjerm (10,25 tommer) med bedre grafikk til infotainment-systemet, som nå også er forberedt for trådløse oppdateringer.
Dessuten er den trådløse ladestasjoner for smartfoner plassert vertikalt for å gi plass til større telefoner enn i forgjengeren.
I USA selges G70 med en 4-sylindret turbomotor på drøyt 250 hester samt et V6-alternativ med 365 hk. Bilen tilbys i andre markeder også med en 2,2-liters dieselmotor.
Vi vet, basert på ferske spionbilder, at Genesis også er i ferd med å utvikle en G70 stasjonsvogn som sammen med de elektriske modellene som er under utvikling kan gjøre merket aktuelt for Europa.