-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
VW har en ny I.D.
Vi får stadig smakebiter på hvordan Volkswagen ser for ser fremtiden. Til Genève tar de med seg I.D. Vizzion.

Etter å ha presentert flere av de helelektriske bilene i den nye I.D.-familien, viser Volkswagen nå frem en fullstendig selvkjørende konseptbil.
Første gang vi støtte på I.D. var på Paris-utstillingen i 2016. Siden har vi møtt både I.D. Buzz og I.D. Crozz , men i Genève er det altså klart for en luksuriøs sedan.
Volkswagen forteller at de jobber hardt med å videreutvikle moderne biler på alle områder, og målet er klart: Å ta i bruk innovativ teknologi for å gjøre biler renere og sikrere samt mye mer brukervennlige og komfortable.
«Med dette på plass vil bilen bli en enda viktigere brikke i fremtidens mobilitetslandskap, og bilbruk vil også bli tilgjengelig for grupper som ikke kan kjøre i dag – for eksempel på grunn av alderen,» sier de i en pressemelding.
Les også: Volkswagens fremtid, med taushetsplikt
Konseptbilen I.D. VIZZION er den fjerde modellen i I.D.-familien – en premium sedan med avanserte egenskaper som gjør den selvkjørende.
På innsiden av I.D. VIZZION har designerne systematisk utnyttet mulighetene den selvkjørende teknologien gir. Her finner du verken ratt eller pedaler eller andre unødvendige betjeningsorganer.
Konseptbilen kjører, styrer og navigerer helt automatisk i trafikken, og gir dermed alle om bord muligheten til å bruke tiden underveis som de selv vil.
En virtuell assistent, som passasjerene kan kommunisere med ved hjelp av både tale og bevegelseskontroll, kjenner hver av passasjerenes personlige preferanser og tilpasser seg til dem automatisk.
Den 5,11 meter lange bilen har en total effekt på 225 kW (306 hk) og en toppfart på 180 km/t.
Li-ion-batteriene har en kapasitet på 111 kWh – nok til en rekkevidde på inntil 665 kilometer. De to elmotorene, én på hver aksel, samarbeider for å sikre maksimal effektivitet og sikkerhet i alle situasjoner.
Med I.D. VIZZION ønsker VW å signalisere hvilket potensiale som ligger i deres heleelektriske arkitektur, kalt MEB.
MEB er den teknologiske ryggraden i fremtidens elektriske modeller fra Volkswagen, og vil gjøre det mulig å tilby biler med lang rekkevidde og god plass til fornuftig pris.
Innen 2025 planlegger Volkswagen å lansere mer enn 20 elektriske modeller, og det vil starte med kompaktbilen I.D. i 2020 – før den elektriske SUV-en I.D. CROZZ og minibussen I.D. BUZZ følger like etter.