-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
En kineser som kommer
Changan er en av de kinesiske merkene som virkelige selger godt hjemme. Nå vil de begynne å selge godt andre steder – men ikke-Genève forsinket dem nok litt.
Changan var en av de få kinesiske fabrikkene som virkelig hadde meldt seg på årets Genève-utstilling. (Flere andre hadde invitert til pressekonferanse, men utenfor utstillingsområdet. De ønsket å hekte seg på som gratispassasjerer under pressedagene. Byton var en av dem.)
Det var også, viser det seg nå, en av fabrikkene som ville ha en skikkelig nyhet å vise frem. Det ser ut som den har alt det som skal til for å skape suksess i Europa, selv om opplevd- og virkelig kvalitet selvfølgelig er noe vi ikke vet noe om, foreløpig.Det er ikke feil å ha litt VW-erfaring for å etterlate inntrykk av kvalitet på noe så primitivt som en bil.Dette er en kompakt SUV, akkurat som Europa ønsker for tiden. Fireogenhalv meter er som det skal være. To 10,25-tommers skjermer inni også. Et enormt oppmøte av kameraer og sensorer skal gjøre bilen selvkjørende på nivå 3.Mer interessant syns jeg det er at en ny kineser, 2021-modell, kommer med en 1,5-liters turbo bensinmotor. 180 hk, 300 Nm, og en syvtrinns automat. Jeg er mer opptatt av utseendet. Ganske bra. Integrert design – noen i Torino har døpt formspråket Fashion-Forward.