-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
En kineser som kommer
Changan er en av de kinesiske merkene som virkelige selger godt hjemme. Nå vil de begynne å selge godt andre steder – men ikke-Genève forsinket dem nok litt.
Changan var en av de få kinesiske fabrikkene som virkelig hadde meldt seg på årets Genève-utstilling. (Flere andre hadde invitert til pressekonferanse, men utenfor utstillingsområdet. De ønsket å hekte seg på som gratispassasjerer under pressedagene. Byton var en av dem.)
Det var også, viser det seg nå, en av fabrikkene som ville ha en skikkelig nyhet å vise frem. Det ser ut som den har alt det som skal til for å skape suksess i Europa, selv om opplevd- og virkelig kvalitet selvfølgelig er noe vi ikke vet noe om, foreløpig.Det er ikke feil å ha litt VW-erfaring for å etterlate inntrykk av kvalitet på noe så primitivt som en bil.Dette er en kompakt SUV, akkurat som Europa ønsker for tiden. Fireogenhalv meter er som det skal være. To 10,25-tommers skjermer inni også. Et enormt oppmøte av kameraer og sensorer skal gjøre bilen selvkjørende på nivå 3.Mer interessant syns jeg det er at en ny kineser, 2021-modell, kommer med en 1,5-liters turbo bensinmotor. 180 hk, 300 Nm, og en syvtrinns automat. Jeg er mer opptatt av utseendet. Ganske bra. Integrert design – noen i Torino har døpt formspråket Fashion-Forward.