-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Betaler £5000 for å stå i kø
Det er fortsatt to år til nye Honda NSX settes i produksjon, men ivrige entusiaster blar villig opp for å stå fremst i køen.
Honda UK har allerede åpnet sin ordrebank for bestilling av nye NSX – en bil som kommer på markedet først i 2015.
For et depositum på £5000, ca. 45.000 norske kroner, kan interessenter sikre seg å være blant de første som får prøvekjøre bilen.
Den britiske Honda-direktøren er meget fornøyd med responsen han opplever rundt den spennende sportsbilen.
- Vi er to år unna lanseringen, og prisen er foreløpig ikke klar. Likevel har vi allerede mottatt depositum fra 20 kunder. Hvem som helst kan besøke en Honda-forhandler og gjøre det samme, sier adm. direktør Phil Crossman.
Vi fikk en første titt på NSX i Acura-innpakning på Detroit-utstillingen i 2012, og møtte den igjen i mer ferdig form på årets utstilling.
Nye NSX blir en ekte toseters sportsbil med ytelser i toppklassen. Den kombinerer en midtstilt V6 direkteinnsprøytet bensinmotor som driver bakhjulene med to elmotorer foran.
Drivlinjen leverer dermed avansert firehjulsdrift gjennom Hondas SH-AWD-system (Super Handling All-Wheel Drive).
Bilen utvikles av et globalt team med designere og ingeniører ved Honda R&D Americas i Los Angeles, California og Raymond, Ohio. Den skal bygges ved et nytt anlegg sentralt i Ohio og stå klar i 2015.