-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hybrid flerbruks
Estima er en japansk flerbruksbil som har vært tilgjengelig i hybridversjon siden 2001. Nå kommer den i helt ny og elegant innpakning.
Estima er på størrelse med Previa som nylig forsvant ut av det europeiske sortimentet til Toyota. Den har plass nok til 7 eller 8 personer i en innredning som så absolutt må kalles fleksibel. I tillegg til et helt nytt utseende har Estima blitt oppgradert med det mest moderne på hybriddrift-fronten.
Lav forbrenning
En 2,4-liters bensinmotor (150 hk) driver sammen en elektrisk motor (134 hk) forhjulene. I tillegg sitter en 64-hesters elektrisk motor som drivkraft på bakhjulene. Nå får du ikke ut alle kreftene samtidig, men 190 hk fra hybridsystemet gir en null-til-hundre-tid på 10,8 sekunder med et snittforbruk på beskjedne 0,5 liter på mila.
I Japan får bilen en prislapp på ca 200.000 norske kroner, og informasjonssjef Per-Arne Skramstad i Toyota Norge legger ikke skjul på at han godt kunne tenke seg bilen i sitt sortiment. Men noen eksportplaner foreligger ikke fra Japan på nåværende tidspunkt.