-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Kom og se: Italiensk fremtidsbil
Selv om det fremdeles ikke er helt klart hvilke attraksjoner de andre utstillerne kommer med, er det svært usannsynlig at noen slår stjernen på Bilforlagets stand: Italdesigns Alessandro Volta.
Men her dreier det seg ikke om noe som tyter. Her er det en engangs forestilling. Italdesign har tatt innmaten fra en Lexus RX 400 Hybrid, bygget om det mekanisk/elektriske, som nå er plassert på en egen kullfiberarmert plattform og slik at det er en elektromotor for forhjulene og en for bakhjulene uten noen mekanisk forbindelse til hjulene. Spesifikasjonene forteller om mer enn 400 hester, og med det enorme dreiemomentet elektromotorer har fra stillestående vil null – til hundre gå unna på så vidt over 4 sekunder.
Den utgaven BIL henter hjem til Lillestrøm er en som fungerer, man kan se drive by wire opplegget og studere den Formel 1-liknende opphengningen. Beundre det nydelige interiøret og samtidig få en følelse av hvordan grønn teknologi lar seg kombinere med italiensk karosserikunst.
Denne bilen debuterte på Geneve-utstillingen, så har den vært to dager på elegant-presentasjonen på Pebble Beach og deretter sto den begge pressedagene i Paris. Men selv om Italdesign er veldig restriktiv med å vise denne ferskeste av sine juveler, har vi allikevel fått lov til å vise den frem hele uken på Lillestrøm.
Som sagt, jeg har en følelse av at dette kommer til å bli ballets dronning.