-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kom og se: Italiensk fremtidsbil
Selv om det fremdeles ikke er helt klart hvilke attraksjoner de andre utstillerne kommer med, er det svært usannsynlig at noen slår stjernen på Bilforlagets stand: Italdesigns Alessandro Volta.
Men her dreier det seg ikke om noe som tyter. Her er det en engangs forestilling. Italdesign har tatt innmaten fra en Lexus RX 400 Hybrid, bygget om det mekanisk/elektriske, som nå er plassert på en egen kullfiberarmert plattform og slik at det er en elektromotor for forhjulene og en for bakhjulene uten noen mekanisk forbindelse til hjulene. Spesifikasjonene forteller om mer enn 400 hester, og med det enorme dreiemomentet elektromotorer har fra stillestående vil null – til hundre gå unna på så vidt over 4 sekunder.
Den utgaven BIL henter hjem til Lillestrøm er en som fungerer, man kan se drive by wire opplegget og studere den Formel 1-liknende opphengningen. Beundre det nydelige interiøret og samtidig få en følelse av hvordan grønn teknologi lar seg kombinere med italiensk karosserikunst.
Denne bilen debuterte på Geneve-utstillingen, så har den vært to dager på elegant-presentasjonen på Pebble Beach og deretter sto den begge pressedagene i Paris. Men selv om Italdesign er veldig restriktiv med å vise denne ferskeste av sine juveler, har vi allikevel fått lov til å vise den frem hele uken på Lillestrøm.
Som sagt, jeg har en følelse av at dette kommer til å bli ballets dronning.