-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
E-klasse blir (nesten) toppløs
Her er beviset på at Mercedes-Benz arbeider hardt med neste generasjon CLK Cabrio.
Det er dermed et faktum at coupéens vakre søster vil få en nedfellbar hardtop.
Skjøten mellom frontruterammen og den fremre kanten på taket er klart synlig på bildene.
Den brede kamuflasjen på C-stolpen og det forlengede bagasjeromlokket er andre detaljer som avslører noen av denne prototypens hemmeligheter.
Den nye E-klasse Cabrio vil være basert på C-klasse sedan og ser ut til å være større, men litt mer elegant, enn utgående modell.
Det er dessuten selvsagt at understellet vil bli gjenstand for modifiseringer for å innfri forventningene fra de noe mer ambisiøse coupé- og cabriolet-sjåførene.
Motorene kommer fra C-klassepaletten og vil inkludere en V8 for CLK 500.
Vi forventer at coupéen vil være på plass hos forhandlerne i løpet av siste halvdel av 2009, med kabrioletutgaven bare noen få måneder senere.