-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
E-klasse blir (nesten) toppløs
Her er beviset på at Mercedes-Benz arbeider hardt med neste generasjon CLK Cabrio.
Det er dermed et faktum at coupéens vakre søster vil få en nedfellbar hardtop.
Skjøten mellom frontruterammen og den fremre kanten på taket er klart synlig på bildene.
Den brede kamuflasjen på C-stolpen og det forlengede bagasjeromlokket er andre detaljer som avslører noen av denne prototypens hemmeligheter.
Den nye E-klasse Cabrio vil være basert på C-klasse sedan og ser ut til å være større, men litt mer elegant, enn utgående modell.
Det er dessuten selvsagt at understellet vil bli gjenstand for modifiseringer for å innfri forventningene fra de noe mer ambisiøse coupé- og cabriolet-sjåførene.
Motorene kommer fra C-klassepaletten og vil inkludere en V8 for CLK 500.
Vi forventer at coupéen vil være på plass hos forhandlerne i løpet av siste halvdel av 2009, med kabrioletutgaven bare noen få måneder senere.