-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny MG - og nytt søstermerke
SAIC utvider eksisterende modellrekke og lanserer nytt elbilmerke. Nå snakker de om 100.000 biler til eksportmarkedene.
Car News China har gravd frem kopier av patent-tegninger på en kommende MG. Slike tegninger pleier å være ganske like det endelige resultatet, selv om de egentlig bare skal fremheve spesielle områder som er omfattet av en type intellektuelle rettigheter.
De skal blant annet hindre altfor mange pirat-karosserideler.
Det er ikke noen MG-typiske design-detaljer i disse bildene, og alt tyder da også på at det dreier seg om en helt ny bil på en helt ny, rent batterielektrisk, plattform.
EH32 er kodenavnet, den skal komme i år, og internt omtaler MG den som sin første globale konstruksjon. Det ryktes forøvrig at denne også skal bygges i Europa.
Den skal stå i spissen for et push som sammen med Maxus skal bringe produsenten opp på over 100.000 eksportbiler i år.
Begge kommer fra SAIC som allerede har opprettet to distribusjonskanaler i Norge, og nå er det kanskje snart tid for en tredje.
Feifan heter nemlig et nytt merke derfra, som også er ment som en rendyrket elbil. At det allerede er flere modeller under dette merket kommer av at det tidligere het SAIC R-linje – det har fått nytt navn nå som det er definert som rendyrket batteri-el.
Kanskje også med batteribytte i tillegg til lading, slik også Geely leker med nå.
For å øke forvirringen kan det nevnes at Feifan ligger under Roewe-delen av SAIC. Roewe var resultatet da SAIC overtok de engelske fabrikkene, men ikke fikk ta med Rover-navnet. MG er et minne om akkurat dette, og det merket kommer fra Roewe-divisjonen.