-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Peugeot med nordisk teknisk support senter
Peugeot har i samarbeid med MSX International åpnet et eget teknisk support senter, Peugeot Nordic Technical Assistance Platform, i Stockholm.

Senteret har en støttefunksjon for alle autoriserte Peugeot-verksteder i Norge, Danmark, Finland, Island og Sverige. Det åpnet i februar og er nå fullt operativt.
Opp til 13 personer jobber på senteret; fire svensker, tre dansker, to svensktalende finner, to nordmenn, en fransk PPS-tekniker og en leder. Totalt regner man med at senteret vil kunne ta imot og behandle opp til 8 000 telefonsamtaler i året.
Tidligere har autoriserte Peugeot-verksteder måttet ringe et supportsenter i Manchester for råd og tips. At man nå har norsktalende eksperter i Sverige, med linjer direkte til Frankrike, innebærer en mengde fordeler for norske verksteder, og ikke minst for Peugeot-eiere.
- Det nye senteret komplementerer det tilbudet som autoriserte Peugeot-verksteder får fra teknisk avdeling i Peugeot Norge på en utmerket måte, sier teknisk sjef i Peugeot Norge, Georg Risheim. - Vår ambisjon er å løse utfordringer på en best mulig måte for våre kunder.
Nå sitter det supportteknikere i Stockholm som kjenner godt til de utfordringer vi har. Bedre kommunikasjonslinjer og detaljkunnskap betyr bedre rådgivning og mindre tid på verksted. Det blir med andre ord både billigere og mer bekvemt for kundene våre, sier Risheim.
Senteret ligger i Årsta, syd for Stockholm, i direkte tilknytning til importøren for Peugeot i Sverige, K. W. Bruun Autoimport AB. Peugeot har nå åtte tilsvarende supportsentre rundt om i verden: i Coventry, Kuala Lumpur, Manchester, Milano, Nantes, Saarbrücken, Utrecht og i Stockholm.
MSX International er en av Peugeots internasjonale samarbeidspartnere. Firmaet jobber på konsulentbasis for mange europeiske og amerikanske bilmerker.