Volkswagen med fleksibelt Service-program

Volkswagen har lansert nyheten Volkswagen Service Program, som de kaller et fleksibelt servicetilbud på kundens premisser. Det er snakk om tilleggstjenester når bilen skal på service. Konseptet inneholder de tre servicetypene Komfort-, Airport- og Original-service, alt etter hva som passer best for den enkeltes behov.

Publisert Sist oppdatert

- Uansett hvilken Volkswagen man kjører gir vi kunden et valg og selvsagt en pris på forhånd. I tillegg får kunden vårt originale stempel i serviceheftet som sikrer topp kvalitet og høyest annenhåndsverdi, sier Christian Gottschalk, Markedssjef Volkswagen Service, Harald A. Møller AS.

Komfort- og Original-service bygger mye over samme lest. Forskjellen er at i en Komfort-service er ”alt inkludert”: utvendig vask og hente-bringe tjeneste, eventuelt erstatningsbil. I en Original-service kan én eller flere av disse ekstratjenestene kjøpes som et tillegg dersom kunden ønsker det.

Airport-service ble startet opp i Oslo for litt over ett år siden og er den tredje servicetypen i Volkswagen Service Program. Servicetilbudet blir gjennomført i samarbeid med AVIS Bilutleie, som tar i mot bilen på flyplassen. Mens kunden er ute på reise frakter de bilen til nærmeste VW-forhandler og bringer den nyvasket og ferdig reparert tilbake.

- Airport-service er et komfortabelt og tidsbesparende alternativ når man skal ut å fly. Flere og flere ser fordelen av å ha bilen på service når man er på reise. Tilbudet har blitt en stor suksess, spesielt i Oslo, og vi har fått mange gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder, sier Gottschalk.

Airport-service tilbys pr i dag av et utvalg Volkswagen forhandlere i Oslo, Bergen og Trondheim. Flere forhandlere i andre byer vil også kunne tilby denne tjenesten i nær fremtid.

Powered by Labrador CMS