-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Brå avgang i Hellanor
Robert Bielecki (bildet) har fratrådt som adm direktør i Hellanor.
Bielecki har vært adm direktør i Hellanor AS siden 2007. Fredag 23. mars hadde han, etter eget ønske, sin siste arbeidsdag i selskapet.
Hellanor har det siste året hatt fokus på optimalisering av hele sin struktur. Dette innebærer utvidelse av sentrallager og nye lagersystemer, åpning av nye avdelinger for å utvide distribusjonen, og en økning av lagerførte artikler.
I tillegg har oppkjøpet av AS AutoMateriell ført selskapet videre i sin strategi om å bli totalleverandør til sine kunder.
Friedhelm Glormann overtar som adm direktør i selskapet. Han vil også fortsette som øverste leder og styreformann i Nordic Forum (Hella’s totale grossistvirksomhet).
Glormann har vært adm direktør i Hellanor fra 2004 til 2007. Deretter har han ledet Hella Distribution i Tyskland.
- Jeg er glad for å være tilbake i Norge og hos Hellanor i en så viktig fase, når selskapet nå har vokst seg større og utviklet seg ytterligere, sier Glormann i en kommentar.
- Hellanor har gjort viktige strategiske og operative skritt, nå er det viktigste å få realisert resultatene av dette arbeidet slik at det kommer kundene til gode.
- Jeg gleder meg og ser fram til å flytte tilbake til Norge og møte både tidligere kolleger og venner fra bransjen, sier Friedhelm Glormann.