-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Bilteknisk konsulent
Gjensidige forsikring ASA
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Avdelingsleder
Fremtind Forsikring AS:
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
-
Personbilmekaniker
Bertel O. Steen Lørenskog, avd. Hvam
-
Bilpleier
Toyota Hønefoss AS
-
Biloppretter Autolakk AS
MPS Bilskade AS
-
Teknisk Support - Kursinstruktør
Robert Bosch AS
- Ingen verkstedkrig
Bilanalytiker John Fiskvik mener at det ikke er knallhard konkurranse mellom merkeverksteder og de frittstående verkstedene.

Dette kom frem under John Fiskviks foredrag under åpningskonferansen på Automessen onsdag. Han pekte blant annet på at både merkeverksteder og frie verksteder har hatt to gode år bak seg.
- Fremtiden ser lys ut med hensyn til mulighetene for å ha nok å gjøre, sa han.
- Befolkningsveksten gjør at vi også i de neste årene vil få en stabil vekst i bilbestanden som gjør at det blir nok å gjøre for hele den seriøse bilbransjen.
Fiskvik pekte på at "taperne" de siste årene har vært verksteder uten kjedetilknytning, samt uautoriserte verksteder/svart arbeid.
Advarsel
I sitt foredrag kom Fiskvik med en advarsel til bransjen om å ta kunden mer på alvor.
- Kundetilfredshet handler i første rekke om å ta vare på kundene og dernest bilen. 2/3 av kundeopplevelsen handler om å bli tatt på alvor som kunde.
Den siste 1/3 handler om bilen. Dette må bransjen bli mye flinkere til å ta inn over seg, var Fiskviks budskap.