-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Subaru Impreza
Denne uken har Subaru offentliggjort de første bildene av den nye Impreza for sitt hjemmepublikum. Her i Europa må vi vente noen måneder til før bilen blir offisielt lansert, enten i Paris eller Birmingham.

Impreza vil bli levert både som sedan og stasjonsvogn og den er forandret på en rekke områder i forhold til sin forgjenger. Mitt første inntrykk er at den ser litt mindre sint ut en forrige utgave, men Subaru sier at den teknisk sett er forbedret på en rekke områder.
Fortsatt drives bilen av en serie bokser-motorer på 1,6 og 2,0 liter som har lavt tyngdepunkt og gir optimalt veigrep. Toppmodellen vil som i dag ha en 2-liters turbomotor hvor antall hestekrefter er økt fra 215 til 225 gjennom en mer effektiv intercooler. Subaru har ikke sluppet alle tekniske data, men 0-100 km/t vil nok gå unna på rundt 5 sekunder, imponerende for en gatebil i et noenlunde moderat prisleie. Og selvsagt vil alle modeller bli levert med 4-hjulstrekk, Subarus fremste kjennetegn.
I England er Impreza blitt svært populær i en spesialutgave hvor Subarus WRC-partner, ProDrive, perfeksjonerer og spisser bilen ytterligere. Det vil trolig også skje med den nye utgaven, men den blir neppe importert til Norge gjennom vanlige kanaler.
Av Terje Ringen – Bilnorge.no