-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Spionbilder
Porsche helgarderer med hardcore Taycan
Porsche innehar allerede rekorden for raskeste produksjons-elbil rundt Nordsløyfa, men nå gjør de seg klar for fremtidige konkurrenter.
Allerede før Taycan var satt i produksjon, satte den raske tider på den 20,8 kilometer lange Nordsløyfa ved Nürburgring.
En stund var Tesla noen sekunder raskere med en prototyp på Model S Plaid, men i august i fjor feide testfører Lars Kern alle konkurrenter av banen – inklusive Tesla – og noterte en rundetid på 7 minutter og 33 sekunder.
Du kan bli med på hele testrunden her
Porsche foretok en del oppgraderinger i forbindelse med
2023-årgangen av Taycan, og disse kunne også eksisterende eiere av Taycan glede
seg over.
Men nå tester de ut en spesialmodell som kanskje blir første elbil med GT-ibetegnelse. Bilen var på Nürburging og testet med Lars Kern bak rattet i høst, og nå er den observert på vintertest i Nord-Sverige.
Bilen er utstyrt med veltebur og fBBast hekkspoiler i tillegg til aerodynamiske detaljer som skiller den fra toppmodellen Taycan Turbo S. Blant annet en større frontleppe, sideskjørt og diffuser.
Mens Turbo S kan skilte med 625 hk (pluss en boost-funksjon ved launch control som gir 761 hk) sier ryktene at bilen Porsche nå tester ut har hele 1000 hestekrefter. Tesla Model S Plaid har 1020 hk mens toppmodellen av den kommende Lucid Air har 1200.
For å oppnå den ekstra effekten benytter Porsche to motorer på bakakselen og en foran. Det gir samtidig mulighet for å styre kreftene til det bakhjulet som til enhver tid har best grep gjennom aktiv «torque vectoring».
Vinterbildene viser at de tyske ingeniørene har humoristisk sans – de har nemlig utstyrt testbilen med TDi-logo fra morselskapet Volkswagen.