-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Formann testes
Selv om SsangYong er mest kjent i Europa for sine SUVer, startet det hele med lisensproduksjon av gamle Mercedes-modeller. Nå kan det se ut som de er på vei tilbake til røttene.
Chairman er navnet på en luksus-sedan som selges i Korea – en stor limousine basert på gamle W-124 Mercedes E-Klasse. Bilen oppdateres nå for å møte europeiske utslipps- og sikkerhetskrav.
Tyske Huber Group har påtatt seg oppgaven med å modernisere bilen, trolig ved å montere en flunkende ny 3,2-liters 6-sylindret Mercedes-motor. Selskapet har spesialisert seg i å tilpasse modeller fra Asia og USA til europeiske krav.
Denne bilen er observert under testing i Skandinavia, men om den kun skal leveres med en slik motor har den neppe noen fremtid i Norge selv om SsangYong har fått et godt fotfeste her.