-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny Formann testes
Selv om SsangYong er mest kjent i Europa for sine SUVer, startet det hele med lisensproduksjon av gamle Mercedes-modeller. Nå kan det se ut som de er på vei tilbake til røttene.
Chairman er navnet på en luksus-sedan som selges i Korea – en stor limousine basert på gamle W-124 Mercedes E-Klasse. Bilen oppdateres nå for å møte europeiske utslipps- og sikkerhetskrav.
Tyske Huber Group har påtatt seg oppgaven med å modernisere bilen, trolig ved å montere en flunkende ny 3,2-liters 6-sylindret Mercedes-motor. Selskapet har spesialisert seg i å tilpasse modeller fra Asia og USA til europeiske krav.
Denne bilen er observert under testing i Skandinavia, men om den kun skal leveres med en slik motor har den neppe noen fremtid i Norge selv om SsangYong har fått et godt fotfeste her.