-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Ny Formann testes
Selv om SsangYong er mest kjent i Europa for sine SUVer, startet det hele med lisensproduksjon av gamle Mercedes-modeller. Nå kan det se ut som de er på vei tilbake til røttene.
Chairman er navnet på en luksus-sedan som selges i Korea – en stor limousine basert på gamle W-124 Mercedes E-Klasse. Bilen oppdateres nå for å møte europeiske utslipps- og sikkerhetskrav.
Tyske Huber Group har påtatt seg oppgaven med å modernisere bilen, trolig ved å montere en flunkende ny 3,2-liters 6-sylindret Mercedes-motor. Selskapet har spesialisert seg i å tilpasse modeller fra Asia og USA til europeiske krav.
Denne bilen er observert under testing i Skandinavia, men om den kun skal leveres med en slik motor har den neppe noen fremtid i Norge selv om SsangYong har fått et godt fotfeste her.