-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Smart med liten iQ
Hittil har vi bare møtt den som konseptbil, men nå har våre fotografer avslørt Toyota under testing av deres urbane iQ.
Smartere
Den sto i Frankfurt sist høst og forårsaket mange beundrende blikk. For hvordan kunne noe så kompakt - under tre meter lang - romme tre voksne? Og i tillegg ha plass til litt bagasje eller trygg transport av et barn?
Smart ForTwo får en ny konkurrent når Toyota neste år kommer på banen med sin iQ. Plassutnyttelsen er optimalisert gjennom genial ingeniørkunst. Seks innovasjoner er linket sammen til en revolusjonerende løsning som i følge Toyota gir tre komfortable sitteplasser.
SE BILDER av Toyotas kompakte konsepter
Kokt sammen med japanske designelementer byr iQ på radikale løsninger som aldri tidligere er presentert innen bilbransjen. Toyota vil ta livet av myten om at små biler er upraktiske og ribbet for komfort.
MELD DEG PÅ og motta gratis nyhetsbrev hver dag
God for miksen
Foreløpig sies ikke noe om hva slags drivlinjer Toyota vil benytte i småbilen, men hybride løsninger i en eller annen form er ikke utenkelig.
For om iQ blir en suksess, blir den en viktig brikke for å senke Toyota-flåtens totale CO2-utslipp. De har forpliktet seg til et snittutslipp på 140 g/km innen 2009.
Produksjonen av iQ starter mot slutten av 2008, men vi må nok vente nærmere et år før den kommer til våre breddegrader. Får vi da en ny Toyota til under kr 100.000?
Når kommer bilene til Norge? Sjekk vår oppdaterte kalender
Over 1500 gratis tester fra bladet Bil