-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg: Toyota Prius Plug-in

Når hovedhensikten med denne testen er å måle de tre bilenes forbruk, er det ingen tvil om at Prius Plug-in er den klare vinneren.
Et forbruk på 0,44 med strømhjelp og 0,46 ved ren bensindrift er imponerende.
Vil du ha mer sofistikert teknikk og tøffere utseende – men dårligere plass – velger du Ampera.
Hvis prisen ikke er så viktig, og du samtidig vil ha både mer komfort og bedre kjøreegenskaper – og være helt fri fra jakten på stikkontakter og tukling med ladekabler – da er BMW 320d det naturlige valg.
LES VIDERE:
- Innledning
- Opel Ampera
- Toyota Prius
- BMW 320d
- Testforbruket
- Testvurdering og poeng Opel Ampera
- Testvurdering og poeng Toyota Prius
- Testvurdering og poeng BMW 320d