-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Vårt valg: Toyota Prius Plug-in
Når hovedhensikten med denne testen er å måle de tre bilenes forbruk, er det ingen tvil om at Prius Plug-in er den klare vinneren.
Et forbruk på 0,44 med strømhjelp og 0,46 ved ren bensindrift er imponerende.
Vil du ha mer sofistikert teknikk og tøffere utseende – men dårligere plass – velger du Ampera.
Hvis prisen ikke er så viktig, og du samtidig vil ha både mer komfort og bedre kjøreegenskaper – og være helt fri fra jakten på stikkontakter og tukling med ladekabler – da er BMW 320d det naturlige valg.
LES VIDERE:
- Innledning
- Opel Ampera
- Toyota Prius
- BMW 320d
- Testforbruket
- Testvurdering og poeng Opel Ampera
- Testvurdering og poeng Toyota Prius
- Testvurdering og poeng BMW 320d