-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Hydrogenbil for Norge
Mazda har skreddersydd den første RX-8 Hydrogen for Norge. Hit kommer den 11. mai.
Det er HyNor, vårt nasjonale hydrogenprosjektet, som skal benytte bilen – en RX-8 som kan kjøres på hydrogen og som dermed skal kunne forflytte seg fritt på strekningen Oslo – Stavanger uten å frykte at den skal gå tom for brennstoff.
11. mai skal bilen avdukes i Oslo i forbindelse med åpningen av en ny hydrogenstasjon. Deretter skal bilen sertifiseres etter lokale lover og regler før den skal benyttes til trening av teknisk personell.
RX-8 Hydrogen har allerede vært på snikvisitt i Norge
Europeisk
Til forskjell fra de RX-8 Hydrogen RE-bilene som allerede benyttes i Japan, er HyNor-modellen basert på siste generasjon Mazda RX-8 med manuell gearkasse og med rattet på riktig side.
Mazda inngikk en avtale med HyNor i 2007, besnæret av tanken på at man innen utgangen av 2009 skal ha et nett av hydrogenstasjoner på den 580 km lange strekningen Oslo – Stavanger.
Foreløpig er det så vidt oss bekjent en del åpne pletter på ruten, men om du logger deg inn på http://www.hynor.no/ finner du mer info, om enn ikke så håndfast med hensyn til beliggenhet for stasjonene.