-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Ny bil fra nytt senter
Mercedes åpnet i går et nytt R&D og designsenter i Peking. Åpningen ble markert med avdukingen av en konseptbil.
Vision G-Code er utviklet i samarbeid mellom Daimlers hovedkvarter i Sindelfingen og det nye senteret i Peking. Den betegnes som en SUC, Sports Utility Coupé, og er enda mer kompakt enn GLA.
Lengden er 410 cm, bredden 190 cm og høyden bare 150 cm. Kabinen har klare coupéformer og B-stolpen er fraværende slik at dørene åpner seg i hver sin retning og gir komfortabel inn- og utstigning for de 2+2 det er plass til om bord.
Bilen har hybrid drivlinje, men detaljer får vi foreløpig ikke om hva kombinasjonen består av. Vi forventer forbrenningsmotor av et eller annet slag på forhjulene og elmotor bak. Dermed kan man velge hvilke hjul som skal drive bilen, avhengig av kjøremodus.
Grillen består av en holografi slik at man kan se hva slags kjøremodus bilen befinner seg i fra utsiden. Den er flankert av LED hovedlys. På A-stolpene sitter små kameraer som erstatter de utvendige speilhusene.
Selv om dette er en ren design- og teknologistudie er det ikke umulig at Mercedes gir hint om en kommende mini-SUV – en utfordrer til den kommende Audi Q1.