-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Audis forsmak på Q8
Audi har i dag sluppet de første skisser på et konsept som skal debutere i Detroit.
Dermed følger Audi trenden som ble startet av BMW med X6, og som siden er fulgt av Mercedes:
Man tar en stor SUV og gjør den mindre praktisk ved å legge på en coupé-aktig takbue som redusere takhøyden i baksetet og stjeler plass i bagasjerommet.
Som sine konkurrenter starter Audi også i den mest luksuriøse enden av skalaen, med toppmodellen Q8 som garantert har mye til felles med den mer folkelige Q7.
Audi omtaler konseptbilen som «nær produksjonsklar», så vi kan regne med at mye av det vi får se i Detroit blir tatt med til samlebåndet.
– Med Q8 Concept har vi skapt en ny spydspiss i vår Q-serie. Designen utstråler sportslighet og prestisje, sier Audis designtopp, Marc Lichte.
– Hva som er vel så viktig er at vi har klart å skape et interiør med fire meget komfortable seter, på tross av en lav takbue, sier Lichte.
Audis Singleframe-grill er bredere og mer markant enn på noen eksisterende Audi-modell. Lichte forteller at mange designelementer er inspirert av Ur-quattro fra 80-tallet.
Det inkluderer blant annet flate, men ekstremt brede C-stolper, markante skuldre og hjulbuer.
Det er også likhetstrekk med e-tron quattro concept - elbilen som ble vist i Frankfurt høsten 2015 og som skal debutere i 2018.
Vi ser frem til å møte konseptet når Detroit-utstillingen åpner i januar.