-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Fortiden møter fremtiden
Er nye Toyota Prius virkelig så drivstoffgjerrig som reklamen skal ha det til? For å finne ut av det tok vi bilen på langtur sammen med Skoda Octavia.
Først publisert i Bil 7-2016.
Hvem er konkurrenten til Toyota Prius? Svaret på Bil-redaksjonens spørsmål i forkant av denne testen var ikke på noen måte opplagt.
Er ikke Toyotas egen Auris nærmest? De to har jo i prinsippet samme teknologi. Hva så med Skoda Octavia, VW Golf og alle de andre folkelige kombinertbilene?
Ja, hvorfor ikke? Så utfordreren i testen måtte bli Octavia med 1,4 liters-bensinturbo, 150 hk og greit utstyrt.
Denne bilen skulle vise seg så vanskelig å finne at importøren måtte registrere opp en for testens skyld! Skoda selges helst som stasjonsvogn, og for VW Golf del handler det mest om elbil og ladbar hybrid.
LES VIDERE: