-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny 307-brann i Danmark grunnet verkstedslurv
Torsdag 11. august brant en Peugeot 307 ned utenfor et privathus på Jylland, og Peugeot Danmark var ikke sene med å opplyse om at det årlig oppstår 1000 bilbranner i landet årlig.
Dette grunnet batterieksplosjoner, uoriginalt utstyr, skader på bilen osv., og at de første undersøkelser av brannen tydet på at den ikke hadde noe å gjøre med det mye omtalte, brannfarlige el-uttaket som forårsaket en stor tilbakekallingsaksjon tidligere i år.
Den utbrente 307en var også blant de 22.000 (av 24.000) danskregistrerte 307ere som hadde blitt tilbakekalt – og hvor 99% av bilene ble fastslått å være risikofrie i henhold til den tekniske feilen.
Så viste det seg at det danske Brand- og Sikringsteknisk Institut likevel fastslo at brannen hadde oppstått i den berømmelige kontakten som hadde en slem tendens til å slippe inn vann. Den var helt enkelt funnet i orden, og derfor ikke blitt byttet under tilbakekallingsaksjonen!
Dermed måtte den meget ulykkelige ettermarkedssjefen hos Peugeot Danmark meddele pressen at importøren setter i gang en ny runde tilbakekallinger, først av 11.300 biler umiddelbart, deretter resten etter hvert som reservedelene ankommer Danmark.
Hva følgende har blitt for mekanikeren som tok en lettvint en vet vi ikke, men la oss i hvert fall håpe at de norske Peugeot-forhandlerne har mer yrkesstolte mekanikere enn som så.