-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny 307-brann i Danmark grunnet verkstedslurv
Torsdag 11. august brant en Peugeot 307 ned utenfor et privathus på Jylland, og Peugeot Danmark var ikke sene med å opplyse om at det årlig oppstår 1000 bilbranner i landet årlig.

Dette grunnet batterieksplosjoner, uoriginalt utstyr, skader på bilen osv., og at de første undersøkelser av brannen tydet på at den ikke hadde noe å gjøre med det mye omtalte, brannfarlige el-uttaket som forårsaket en stor tilbakekallingsaksjon tidligere i år.
Den utbrente 307en var også blant de 22.000 (av 24.000) danskregistrerte 307ere som hadde blitt tilbakekalt – og hvor 99% av bilene ble fastslått å være risikofrie i henhold til den tekniske feilen.
Så viste det seg at det danske Brand- og Sikringsteknisk Institut likevel fastslo at brannen hadde oppstått i den berømmelige kontakten som hadde en slem tendens til å slippe inn vann. Den var helt enkelt funnet i orden, og derfor ikke blitt byttet under tilbakekallingsaksjonen!
Dermed måtte den meget ulykkelige ettermarkedssjefen hos Peugeot Danmark meddele pressen at importøren setter i gang en ny runde tilbakekallinger, først av 11.300 biler umiddelbart, deretter resten etter hvert som reservedelene ankommer Danmark.
Hva følgende har blitt for mekanikeren som tok en lettvint en vet vi ikke, men la oss i hvert fall håpe at de norske Peugeot-forhandlerne har mer yrkesstolte mekanikere enn som så.