-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Biltest: Honda Accord møter Mazda6
Det er to stolte krigere vi har med oss her, i form av nye stasjonsvogner fra to anerkjente japanske produsenter. Duellantene har mange likhetstrekk, men også mange ulikheter.
Først publisert i Bil 12 - 2008.
Dette handler om folkelige stasjonsvogner, og inntil Toyota er på plass med sin nye Avensis, er det Accord og Mazda6 som får æren av å representere japansk ferskvare i familiebilklassen.
Accord Tourer har fått 1,5 cm kortere akselavstand enn på forgjengeren (nå er det samme akselavstand på sedan og Tourer), og samtidig er bagasjevolumet redusert. Mazda6 derimot, har fått 5 cm større akselavstand enn på forgjengeren som ble lansert i 2002.
Testen avslørte tilstrekkelig mange ulikheter til at vi står med en vinner, men poengseieren ble knapp.
LES VIDERE:
- Honda Accord
- Mazda6- Konklusjon
- Tekniske data