-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
I bakrommet
Bagasjerommet er en viktig detalj på en stasjonsvogn.
Muligheten for lettvint å kunne laste inn mye bagasje er jo nettopp en av årsakene til at folk velger stasjonsvogn fremfor sedan. Alle fem testbilene svelger et solid antall liter, men det er likevel forskjeller.
På papiret har Passat det største lastevolumet som femseter, men dette inkluderer rommet under gulvet, så i praksis er det liten forskjell – og dessuten er Passat 15 cm smalere mellom hjulhusene enn Mondeo.
Liten bredde er også en ulempe i Avensis, selv om både lengde og volum er på linje med konkurrentene.
Klar vinner på bagasjeplass er Mondeo, hvor bredden er overlegen, også bredden på bakluka, samtidig som lastelengden er meget god. Mondeo scorer også poeng på sin rommelige kupé, hvor det spesielt er benplassen og bredden i baksetet som er best i test.
- Testvurdering og poeng Ford Mondeo
- Testvurdering og poeng Mazda6
- Testvurdering og poeng Opel Insignia