-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Populære stasjonsmestere
Vi setter søkelys på fem av de mest solgte stasjonsvognene. Ferskingene Insignia og Avensis utfordrer de mer etablerte Mondeo, Passat og Mazda6. Med "liten" dieselmotor og normalt utstyrsnivå er dette biler for det norske folk.
Først publisert i Bil nr 7/2009
Volkswagen Passat må regnes som gamlefar blant de fem konkurrentene, ettersom den nå har fått fire år på baken.
Ford Mondeo har vært med oss i test hele fire ganger tidligere i løpet av de to år som har gått siden introduksjonen av dagens modell. Ikke så unaturlig, fordi den har etablert seg som en målestokk i klassen.
Mazda6 testet vi første gang i fjor sommer, mens Opel Insignia og Toyota Avensis er testens ferskvare. Både Insignia og Avensis har riktignok vært med oss i test en gang tidligere (Bil nr 2/3-2009), men ikke som stasjonsvogner.
- Testvurdering og poeng Ford Mondeo
- Testvurdering og poeng Mazda6
- Testvurdering og poeng Opel Insignia