-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
BMW fra fem til seks
Med sedan og stasjonsvogn på plass, gjenstår bare én 5-seriemodell. Men den får nytt navn i forbindelse med generasjonsskiftet.
3-serie GT er populær i Norge, men storebror 5-serie GT er et annet kapittel. Du skal lete lenge etter biler registrert på norske skilter.
I et forsøk på å gi modellen nytt liv lanseres den snart i ny innpakning. Samtidig bytter den navn – heretter skal den tilhøre 6-serien.
Fronten blir felles med 5-serie sedan og Touring, men GT-utgaven beholder taklinje og den store bakluka. Hekken får en ny utforming som skal gjøre den praktiske bilen mer attraktiv.
Innvendig er 5-serie GT på størrelse med 7-serien takket være en lang akselavstand, og nå skal den raffineres for å fremstå som enda mer luksuriøs og påkostet enn dagens modell.
6-serie GT får et helt nytt dashbord og luksus og komfort du normalt finner i de mest påkostede modellene i 7-serien.
Bilen skal bygges på den nye CLAR-plattformen som skal danne grunnlag for alle bakhjulsdrevne modeller i 3-, 4-, 5-, 6- og 7-serien. Plattformen består av høyfast stål, aluminium og karbonfiber og reduserer vekten fra den utgående modellen med rundt 80 kg.
På motorfronten vil BMW tilby et utvalg bensin- og dieselalternativer, og med stor sannsynlighet også en ladbar hybrid. Det kan være nøkkelen til en større suksess enn forgjengeren noen gang har opplevd her i landet.