-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Offensive italienere
Rett etter et forholdsvis positivt annet-kvartal resultat kan Fiat fortelle om meget offensive produktplaner. I perioden 2005-2008 skal det investeres 18 milliarder Euro i nye produkter, og det skal resultere i 20 nye modeller.
Den optimistiske meldingen inneholder et par svært interessante ting. For det første skal åpenbart Lancia overleve – de nye modellene skal komme fra Fiat, Alfa Romeo og Lancia og fra avdelingen for nyttebilene. Så er det ryktet kvalt.
For det andre skal det nye modellprogrammet sørge for at de italienske fabrikkene igjen blir 100 prosent utnyttet, og ikke snaue 70 som i dag. Fiat lovte også ikke å stenge flere fabrikker.
Og for det tredje er det åpenbart at Fiat igjen konsentrerer seg om det de kan aller best. Innovative småbiler. Det er snakk om både nye motorer, små to- og tre-sylindrede med minimale miljøpåvirkninger og en mikrobil som skal produseres i Polen.
Av andre konkrete produkter som er under utvikling nevnes en seks-trinns automat for store varebiler.
Planene ble presentert under et møte på statsministerens kontor der også industriministeren, fagforeninger og arbeidsgiverorganisasjoner var til stede.