-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Offensive italienere
Rett etter et forholdsvis positivt annet-kvartal resultat kan Fiat fortelle om meget offensive produktplaner. I perioden 2005-2008 skal det investeres 18 milliarder Euro i nye produkter, og det skal resultere i 20 nye modeller.

Den optimistiske meldingen inneholder et par svært interessante ting. For det første skal åpenbart Lancia overleve – de nye modellene skal komme fra Fiat, Alfa Romeo og Lancia og fra avdelingen for nyttebilene. Så er det ryktet kvalt.
For det andre skal det nye modellprogrammet sørge for at de italienske fabrikkene igjen blir 100 prosent utnyttet, og ikke snaue 70 som i dag. Fiat lovte også ikke å stenge flere fabrikker.
Og for det tredje er det åpenbart at Fiat igjen konsentrerer seg om det de kan aller best. Innovative småbiler. Det er snakk om både nye motorer, små to- og tre-sylindrede med minimale miljøpåvirkninger og en mikrobil som skal produseres i Polen.
Av andre konkrete produkter som er under utvikling nevnes en seks-trinns automat for store varebiler.
Planene ble presentert under et møte på statsministerens kontor der også industriministeren, fagforeninger og arbeidsgiverorganisasjoner var til stede.