-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Bilmekaniker
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Offensive italienere
Rett etter et forholdsvis positivt annet-kvartal resultat kan Fiat fortelle om meget offensive produktplaner. I perioden 2005-2008 skal det investeres 18 milliarder Euro i nye produkter, og det skal resultere i 20 nye modeller.
Den optimistiske meldingen inneholder et par svært interessante ting. For det første skal åpenbart Lancia overleve – de nye modellene skal komme fra Fiat, Alfa Romeo og Lancia og fra avdelingen for nyttebilene. Så er det ryktet kvalt.
For det andre skal det nye modellprogrammet sørge for at de italienske fabrikkene igjen blir 100 prosent utnyttet, og ikke snaue 70 som i dag. Fiat lovte også ikke å stenge flere fabrikker.
Og for det tredje er det åpenbart at Fiat igjen konsentrerer seg om det de kan aller best. Innovative småbiler. Det er snakk om både nye motorer, små to- og tre-sylindrede med minimale miljøpåvirkninger og en mikrobil som skal produseres i Polen.
Av andre konkrete produkter som er under utvikling nevnes en seks-trinns automat for store varebiler.
Planene ble presentert under et møte på statsministerens kontor der også industriministeren, fagforeninger og arbeidsgiverorganisasjoner var til stede.