-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Stellantis vurderer å selge Alfa Romeo - til Kina?
Stellantis må ta grep for å bedre lønnsomheten. Det spekuleres i om selskapet må ofre et bilmerke.
«Kan noen av Stellantis-merkene bli et kinesisk bilmerke på samme måte som MG ble det – eller slik Volvo fikk kinesiske eiere?», spurte BilNytt.no på kommentarplass i august.
Nå er Alfa Romeos fremtid i spill, ifølge Bloomberg og flere andre medier:
Tross en global salgsvekst på 20 % i første halvår 2025, ble det bare solgt 33.020 Alfa Romeo – og nå skal Stellantis vurdere å selge merket.
Bloomberg skriver at kinesiske aktører er aktuelle kjøpere, og konsulentselskapet McKinsey skal være hyret inn for å vurdere alternativene.
Fra 29. september ble produksjonen av Alfa Romeo Tonale og Fiat Panda midlertidig stanset i Italia grunnet svak etterspørsel, og også i Frankrike pauses produksjonen.
Samtidig nærmer Giulia og Stelvio seg slutten av sin livssyklus.
Det nye elbilhåpet Alfa Romeo Junior – bygget på samme plattform som Fiat 600, Opel Mokka og Jeep Avenger – skal sikre veien videre.
Men Stellantis’ samarbeid med kinesiske Leapmotor vekker spørsmål om merkevarens fremtidige identitet.
I Norge er det ifølge OFV registrert 18 nye Alfa Romeo hittil i år, hvorav 17 er nye Junior.
