-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Ny front for Bentleys toppløse
Bentley skal oppgradere sine Continental-modeller. Her er to av dem på banetest.
Trolig skal ”nye” Continental GT Cabriolet debutere på bilutstillingen i Frankfurt om et par måneder. Her har våre fotografer kommet over to cabrioleter, på og like ved Nordsløyfa, hvor Bentley har sitt testsenter.
Continental GTC får nye lykter, støtfanger og skjermer som gir hele fronten et mer dramatisk utseende. Sidespeilene får en rundere innpakning.
LES OGSÅ: Continental GT coupé debuterte i fjor høst
W12-motoren, som opprinnelig stammer fra Volkswagen Phaeton, får en oppgradering som bl.a. innebærer at den kan kjøres på E85. I tillegg spekuleres det i at Bentley vil tilby en dieselvariant – en V8 med nærmere 400 hester og solid dreimoment.
Bilen med rød kalesje er en Continetal GTC Speed. Den får en aggressiv utgave av den nye fronten, med lufteventiler i panseret og nye lykter.
Hekken får en diskret spoiler montert på koffertlokket, slankere lykter og nytt eksosanlegg.
Motoren er en twin turbo W12 med rundt 600 hk og 750 Newtonmeter. En ”quickshift” girkasse fordeler kreftene til alle fire hjørner. Det skal holde til å gjøre unna null til hundre på under 4,5 sekunder.