-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Galaxy og S-MAX i produksjon
Produksjonen av Galaxy og S-MAX er i gang ved Genkfabrikken i Belgia. Fords utvalg av europeiske modeller har dermed økt.
Det er rullet over 12 millioner biler av samlebåndet på fabrikken siden den åpnet i 1964. Her forventer Ford å kunne produsere opp til 550 S-MAX og Galaxy per dag, og selge rundt 86 tusen eksemplarer i året.
S-MAX bygges på samme plattform som Mondeo, som også produseres på Genkfabrikken. Neste generasjon Mondeo, som lanseres på Parisutstillingen til høsten, skal forøvrig også bygges her.
Det er investert 1,4 milliarder kroner i produksjonen for å kunne oppnå kvaliteteten, fleksibiliten og effektiviteten Ford ønsker. I de nye flerbruksbilene kombineres subjektivene sportslig og praktisk. Med en startpris på ca 300 000 norske kroner (125hk diesel) på varebilutgaven av Galaxy, har Ford høye forventninger til salget som starter i mai/juni. 7-seter personbil med Ambiente utstyrspakke vil koste 377 000 kr.
S-MAX skal tette gapet mellom Galaxy og Mondeo. På grunn av høyden sin ligger S-MAX i grenseland når det gjelder å ha plass til å romme statskassa, og om et par uker venter Ford å få klargjort om den blir varebilgodkjent.