-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Galaxy og S-MAX i produksjon
Produksjonen av Galaxy og S-MAX er i gang ved Genkfabrikken i Belgia. Fords utvalg av europeiske modeller har dermed økt.
Det er rullet over 12 millioner biler av samlebåndet på fabrikken siden den åpnet i 1964. Her forventer Ford å kunne produsere opp til 550 S-MAX og Galaxy per dag, og selge rundt 86 tusen eksemplarer i året.
S-MAX bygges på samme plattform som Mondeo, som også produseres på Genkfabrikken. Neste generasjon Mondeo, som lanseres på Parisutstillingen til høsten, skal forøvrig også bygges her.
Det er investert 1,4 milliarder kroner i produksjonen for å kunne oppnå kvaliteteten, fleksibiliten og effektiviteten Ford ønsker. I de nye flerbruksbilene kombineres subjektivene sportslig og praktisk. Med en startpris på ca 300 000 norske kroner (125hk diesel) på varebilutgaven av Galaxy, har Ford høye forventninger til salget som starter i mai/juni. 7-seter personbil med Ambiente utstyrspakke vil koste 377 000 kr.
S-MAX skal tette gapet mellom Galaxy og Mondeo. På grunn av høyden sin ligger S-MAX i grenseland når det gjelder å ha plass til å romme statskassa, og om et par uker venter Ford å få klargjort om den blir varebilgodkjent.