-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Galaxy og S-MAX i produksjon
Produksjonen av Galaxy og S-MAX er i gang ved Genkfabrikken i Belgia. Fords utvalg av europeiske modeller har dermed økt.
Det er rullet over 12 millioner biler av samlebåndet på fabrikken siden den åpnet i 1964. Her forventer Ford å kunne produsere opp til 550 S-MAX og Galaxy per dag, og selge rundt 86 tusen eksemplarer i året.
S-MAX bygges på samme plattform som Mondeo, som også produseres på Genkfabrikken. Neste generasjon Mondeo, som lanseres på Parisutstillingen til høsten, skal forøvrig også bygges her.
Det er investert 1,4 milliarder kroner i produksjonen for å kunne oppnå kvaliteteten, fleksibiliten og effektiviteten Ford ønsker. I de nye flerbruksbilene kombineres subjektivene sportslig og praktisk. Med en startpris på ca 300 000 norske kroner (125hk diesel) på varebilutgaven av Galaxy, har Ford høye forventninger til salget som starter i mai/juni. 7-seter personbil med Ambiente utstyrspakke vil koste 377 000 kr.
S-MAX skal tette gapet mellom Galaxy og Mondeo. På grunn av høyden sin ligger S-MAX i grenseland når det gjelder å ha plass til å romme statskassa, og om et par uker venter Ford å få klargjort om den blir varebilgodkjent.