-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Remarketing & Fleet
-
Hyundai Motor Norway:
Fleet Manager
-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Galaxy og S-MAX i produksjon
Produksjonen av Galaxy og S-MAX er i gang ved Genkfabrikken i Belgia. Fords utvalg av europeiske modeller har dermed økt.
Det er rullet over 12 millioner biler av samlebåndet på fabrikken siden den åpnet i 1964. Her forventer Ford å kunne produsere opp til 550 S-MAX og Galaxy per dag, og selge rundt 86 tusen eksemplarer i året.
S-MAX bygges på samme plattform som Mondeo, som også produseres på Genkfabrikken. Neste generasjon Mondeo, som lanseres på Parisutstillingen til høsten, skal forøvrig også bygges her.
Det er investert 1,4 milliarder kroner i produksjonen for å kunne oppnå kvaliteteten, fleksibiliten og effektiviteten Ford ønsker. I de nye flerbruksbilene kombineres subjektivene sportslig og praktisk. Med en startpris på ca 300 000 norske kroner (125hk diesel) på varebilutgaven av Galaxy, har Ford høye forventninger til salget som starter i mai/juni. 7-seter personbil med Ambiente utstyrspakke vil koste 377 000 kr.
S-MAX skal tette gapet mellom Galaxy og Mondeo. På grunn av høyden sin ligger S-MAX i grenseland når det gjelder å ha plass til å romme statskassa, og om et par uker venter Ford å få klargjort om den blir varebilgodkjent.