-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Et pust fra fortiden
Under årets Detroit-utstilling viste GM blant annet frem sin konseptbil Chevrolet SSR. Det er snakk om et oppkok av gamle og nye ideer, smeltet sammen til noe som ser ut som en blanding av en Willys Coupe fra 1940, og en Chevrolet pickup fra begynnelsen av 50-tallet. Legger vi så til at SSR står for Super Sport Roadster begynner vel en og annen å lure.

Chevrolet SSR har i tillegg til sammenleggbart ståltak, en 6 liters V8 montert i nord-syd posisjon, koblet via en automatkasse til bakhjulene. Bakluka på lasteplanet kan åpnes og lukkes via fjernstyring. Selv om GM ikke har bestemt seg for å om de skal sette modellen i produksjon, holder de i alle fall mulighetene åpne. SSR er allerede fra starten designet som et produksjonskjøretøy, og ikke en ren konseptbil. Retro-stilen ser fortsatt ut til å leve i beste velgående.
Av Tormod Magelssen