-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Eksport av Kina-VW
Volkswagen har enorme ekspansjonsplaner for Kina. Men så er da også Kina et enormt marked for VW. Faktisk det nest største etter Tyskland. Nå skal produksjonen økes så meget at det også kan bli aktuelt å eksportere biler derfra.

De akter ikke å la det stoppe der. Neste år er billigbilen Gol i produksjon, dette er egentlig en Brasil-utgave av en eldre Golf-modell. Det vil bli produsert over 50.000 av denne hvert år, sannsynligvis blir det flere for dette er en bil som kommer inn i under-100.000-yuan segmentet, og det er det som øker mest for tiden.
Volkswagen regner med at Kina-markedet for dem vil ligge på en million personbiler i 2007, og tyskerne skal følge markedet med store investeringer. Man har nettopp vedtatt å øke den årlige investeringen med 100 millioner Euro pr. år Når vi når 2007 har VW investert 2,9 milliarder Euro der. Det ganske utrolige er at det hele skal investeres over den lokale kontantstrømmen – Kina må være et meget profitabelt marked.
Det er også sagt at Volkswagens produksjonskapasitet sammen med First Auto Works og Shanghai Automotive Industry Corp. nå blir så stor at det kan bli meget aktuelt med eksport fra Kina til nærliggende Asia-markeder. Det ble ikke sagt noe om hvilke biler, men både Passat, Bora og Polo produseres der, i tillegg til Audi A4 og den kommende Gol, så det er nok å ta av.